Gå til innhold

Presang til "voksen" veninne..

Gjest undrende111

Anbefalte innlegg

Gjest undrende111

Jeg har en veninne som har hatt bursdag. Hun ble 45 år. Tenkte å kjøpe en liten oppmerksomhet til henne.. Men hva skal jeg kjøpe..???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tatjana

Hva med noe personlig til henne? Jeg setter mer pris på gaver som er til _meg_, gjerne forbruksartikler type såpe, shampoo, kremer (og da gjerne litt mer luksuriøst enn det jeg selv kjøper, hehe), og i hvert fall ikke kjøkkenutstyr som visper og øser og kasseroller.

Hva med noe spiselig? Sjoklade, vin, en fruktkurv. En bok, hvis du kjenner smaken hennes, evt boksjekk.

Jeg fikk en gang en god tekanne og spennende teer, kunne det være en ide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med noe personlig til henne? Jeg setter mer pris på gaver som er til _meg_, gjerne forbruksartikler type såpe, shampoo, kremer (og da gjerne litt mer luksuriøst enn det jeg selv kjøper, hehe), og i hvert fall ikke kjøkkenutstyr som visper og øser og kasseroller.

Hva med noe spiselig? Sjoklade, vin, en fruktkurv. En bok, hvis du kjenner smaken hennes, evt boksjekk.

Jeg fikk en gang en god tekanne og spennende teer, kunne det være en ide?

Jeg fyller 44 år om en måneds tid, og ville blitt henrykt over dine gaveforslag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mine forslag

En lys lykt? Har du Bohus i nærheten så har de masse fint og enkelt der. Noe på body shop eller fra frisørsalong...

Vanskelig å si når jeg ikke vet hvilke type hun er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kosezæ

Hvis du er av det kreative slaget så er det noe som er fint. Hjemmelaget såpe :)

Kjøp en liten kurv, lag et par fine såper, legg gjerne med en flaske vin om hun liker det, og kanskje en liten eske konfekt.... mmmmm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...