Gjest hår på tær Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg er "plaget" med håp på tærne.. Disse tok jeg i min ungdom å barberte vekk, noe som har vist seg å være veldig dumt.. Er det noen har som barberer vekk hår på tærne??? Ser jo dumt ut når man går ute som sommeren med hår der, eller??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imzedimze Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 få de vokset:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg har noen få "fjoner" på stortærne som jeg drar over med høvelen når jeg barberer leggene :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det er neppe snakk om mange hår, så jeg ville ha nappet dem ut med pinsett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg har bittelitt hår på tærne, men det har aldri falt meg inn å barbere det bort. Høres vanskelig ut. (jeg barberer ikke leggene mine heller forøvrig) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SommerDoler Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg har noen få "fjoner" på stortærne som jeg drar over med høvelen når jeg barberer leggene :-) Samme her:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg barbere stortåa når jeg tar leggen. Om jeg en sjelden gang får vokset leggene, tar voksøsen (?) også rutinemessig stortåa, og hun sier at det er veldig vanlig å få hår på tærne etterhvert.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.