Gå til innhold

Fra barnemunn

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Jeg hadde lagt meg med vått hår her en kveld, og da blir jo håret ganske bustete morgenen etter...

6-åringen kom opp i senga til meg om morgenen for å kose. Da jeg etter en stund reiste meg opp for å stå opp, betraktet hun meg, og sa:

"Mamma, du ser ut som en brennmanet med det håret!"

Gjett om jeg fikk meg en god latter på morgenkvisten :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bad hair stories: Her er min:

Det har vært så varmt i det siste at jeg har satt håret i hestehale, noe jeg sjelden gjør. Jeg stramma og stramma den til jeg ante at jeg hadde en "Grorudpalme" på hodet (husker uttrykket fra min ungdomstid).

Så sier 7-åringen: "Mamma, det ser ut som om du har en død kaktus på hodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Bad hair stories: Her er min:

Det har vært så varmt i det siste at jeg har satt håret i hestehale, noe jeg sjelden gjør. Jeg stramma og stramma den til jeg ante at jeg hadde en "Grorudpalme" på hodet (husker uttrykket fra min ungdomstid).

Så sier 7-åringen: "Mamma, det ser ut som om du har en død kaktus på hodet!

Fantastisk kommentar!!!!!!

Sitter her og skoggeler alene i stua :-DDDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Da er vi to :-)

Jepp - vi er visst alene på DOL akkurat nå :-)

Jeg burde legge meg. Vi har fått besøk i dag av en familie fra en annen kant av landet - de voksne gikk og la seg litt før ett. Utrolig koselig med besøk, veldig sjelden vi har det. Ungene fant hverandre med en gang - de har 3 barn og vi har 3 barn, omtrent på samme alder. De storkoste seg med vannkrig og fotball til seine kvelden, og sovnet sammen (min gutt og de to eldste fra den andre familien, samt min miste + deres minste) :-)

I morgen skal vi treffe flere slektninger. Deilig med sommer og ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Jepp - vi er visst alene på DOL akkurat nå :-)

Jeg burde legge meg. Vi har fått besøk i dag av en familie fra en annen kant av landet - de voksne gikk og la seg litt før ett. Utrolig koselig med besøk, veldig sjelden vi har det. Ungene fant hverandre med en gang - de har 3 barn og vi har 3 barn, omtrent på samme alder. De storkoste seg med vannkrig og fotball til seine kvelden, og sovnet sammen (min gutt og de to eldste fra den andre familien, samt min miste + deres minste) :-)

I morgen skal vi treffe flere slektninger. Deilig med sommer og ferie!

Hvor er dere nå? Sør eller vest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

I Bø Sommarland?

Ja, i området der. Vi besøkte ikke Sommarland denne gangen, men var der noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Hvor er dere nå? Sør eller vest?

Sør - har besøk av slektninger. Sms'er deg seinere.

Koselig å se deg her igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør - har besøk av slektninger. Sms'er deg seinere.

Koselig å se deg her igjen!

Skal du SMSe meg? :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa mamma også....

Jeg har faktisk aldri pleid å legge meg med vått hår, men min mor sier fortsatt til meg at jeg ikke skal gå ut med vått hår også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...