Gjest prust Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg hadde lagt meg med vått hår her en kveld, og da blir jo håret ganske bustete morgenen etter... 6-åringen kom opp i senga til meg om morgenen for å kose. Da jeg etter en stund reiste meg opp for å stå opp, betraktet hun meg, og sa: "Mamma, du ser ut som en brennmanet med det håret!" Gjett om jeg fikk meg en god latter på morgenkvisten :-)))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Bad hair stories: Her er min: Det har vært så varmt i det siste at jeg har satt håret i hestehale, noe jeg sjelden gjør. Jeg stramma og stramma den til jeg ante at jeg hadde en "Grorudpalme" på hodet (husker uttrykket fra min ungdomstid). Så sier 7-åringen: "Mamma, det ser ut som om du har en død kaktus på hodet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Bad hair stories: Her er min: Det har vært så varmt i det siste at jeg har satt håret i hestehale, noe jeg sjelden gjør. Jeg stramma og stramma den til jeg ante at jeg hadde en "Grorudpalme" på hodet (husker uttrykket fra min ungdomstid). Så sier 7-åringen: "Mamma, det ser ut som om du har en død kaktus på hodet! Fantastisk kommentar!!!!!! Sitter her og skoggeler alene i stua :-DDDD 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Tjihi, brennmanet - ser det for meg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Fantastisk kommentar!!!!!! Sitter her og skoggeler alene i stua :-DDDD Da er vi to :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Da er vi to :-) Jepp - vi er visst alene på DOL akkurat nå :-) Jeg burde legge meg. Vi har fått besøk i dag av en familie fra en annen kant av landet - de voksne gikk og la seg litt før ett. Utrolig koselig med besøk, veldig sjelden vi har det. Ungene fant hverandre med en gang - de har 3 barn og vi har 3 barn, omtrent på samme alder. De storkoste seg med vannkrig og fotball til seine kvelden, og sovnet sammen (min gutt og de to eldste fra den andre familien, samt min miste + deres minste) :-) I morgen skal vi treffe flere slektninger. Deilig med sommer og ferie! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Herlig ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jepp - vi er visst alene på DOL akkurat nå :-) Jeg burde legge meg. Vi har fått besøk i dag av en familie fra en annen kant av landet - de voksne gikk og la seg litt før ett. Utrolig koselig med besøk, veldig sjelden vi har det. Ungene fant hverandre med en gang - de har 3 barn og vi har 3 barn, omtrent på samme alder. De storkoste seg med vannkrig og fotball til seine kvelden, og sovnet sammen (min gutt og de to eldste fra den andre familien, samt min miste + deres minste) :-) I morgen skal vi treffe flere slektninger. Deilig med sommer og ferie! Hvor er dere nå? Sør eller vest? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvor er dere nå? Sør eller vest? Jeg er sørøst, dvs Telemark ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg er sørøst, dvs Telemark ;-) Der var jeg sist uke ;D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Der var jeg sist uke ;D I Bø Sommarland? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 I Bø Sommarland? Ja, i området der. Vi besøkte ikke Sommarland denne gangen, men var der noen dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hi, hi - det var en kuul bemerkning 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Du skal aldri legge deg med vått hår, det sa min mor. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvor er dere nå? Sør eller vest? Sør - har besøk av slektninger. Sms'er deg seinere. Koselig å se deg her igjen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Du skal aldri legge deg med vått hår, det sa min mor. :-) Det sa mamma også.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Sør - har besøk av slektninger. Sms'er deg seinere. Koselig å se deg her igjen! Skal du SMSe meg? :-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det sa mamma også.... Jeg har faktisk aldri pleid å legge meg med vått hår, men min mor sier fortsatt til meg at jeg ikke skal gå ut med vått hår også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hi, hi, ja den var god :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.