Gå til innhold

Hvilken planet kommer fjortisene fra?

Gjest Gammel mann,eller bare voksen?

Anbefalte innlegg

Gjest Gammel mann,eller bare voksen?

Hadde lite kontakt med egne gutter når de var 12-16,men har tatt det igjen etter 20.Er det noen som forstår hva de tenker,jeg gjør det ikke.Jeg er 51 år og hadde i dag kjøpt en kammo-shorts av den knelange typen og hadde på meg en hvit singlet.Gikk sammen med min sønn da vi leita etter et sted å spise i Lillestrøm..Vi skulle på 7ern å se Prince of Persia.Da vi var i ferd med å runde ett hjørne møtte jeg blikket på ei jente i 2-3 sekunder som stirrer på meg.Hun var i følge med 4-6 andre.

Tenkte ikke så mye over det da,men da vi hadde spist og jeg ville flytte bilen nærmere kinoen,gikk jeg forbi det stedet disse 5-7 "barna" satt.De var i alderen 14-17.(sånn cirka)Så sier en gutt på ca 16 "Det var en kjekk mann"."Hva mener du med det?" sa jeg henslengt, i det jeg fortsatte mot min bil.Jeg spurte min sønn på 27 som mente at denne gutten var skikkelig frekk.Har aldri sett denne gutten før og ikke jenta heller.I etterkant,kan det hende at noen synes hun var pen eller søt,hun var i alle fall blond,hadde store øyne og var slank,(Jeg så bare på ansiktet hennes ett øyeblikk,men tro hun hadde en slank kropp,uten at jeg kan garantere det.)man observerer så mye på en dag og barn under 18 er liksom ikke noe jeg lagrer på "harddisken" Stort sett kun damer over 35. Er det slik at undommer ikke får voksne tanker før de er 20 eller 25? Er det bare sjekking som står i hodet på de 24/7? Jeg er nå faktisk mer opptatt av biler og selv ikke damer i 40-50 års alderen kan snu mitt hode om de ikke er meget vakre da.Og de er det desverre få av.De er desverre i alderen 30-45.Ikke alle klarer å holde seg så godt som Madonna,Cher og Tina Turner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Jeg håper vi i framtiden får en webbasert tolkningstjeneste som gjør det Google Translate gjør med mer eller mindre hell i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gammel mann eller bare voksen?

Jeg håper vi i framtiden får en webbasert tolkningstjeneste som gjør det Google Translate gjør med mer eller mindre hell i dag.

Hva har dette med mitt innlegg å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hva har dette med mitt innlegg å gjøre?

Ikke annet enn at jeg ikke forsto noe av det du skrev. Det var en eneste lang tirade av hendelser der det hele eskalerte i hvor godt Cher holder seg, og jeg forsto ikke hva du egentlig ville ha svar på.

Men det var ikke meningen å være frekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gammel mann eller bare voksen?

Ikke annet enn at jeg ikke forsto noe av det du skrev. Det var en eneste lang tirade av hendelser der det hele eskalerte i hvor godt Cher holder seg, og jeg forsto ikke hva du egentlig ville ha svar på.

Men det var ikke meningen å være frekk.

Det virker som bare de undommene mellom 14 og 16 er skikkelig frekke.Når de er 18 år har de vett til å holde kjeft,da de ikke tar sjangsen på å få en rett høyre.Men jeg villle ikke sloss med 2-3 16 åringer når jeg var på vei til kino med min sønn,så jeg lot det passere.Hadde jeg vært alene og ikke skulle på kino,hadde jeg spurt hva problemet var og ikke gitt meg før jeg fikk en undskyldning.Eller bare latt som jeg ikke hørte det.

Omtrent som komentarene og at jeg er feit,som jeg har hørt i 20 år nå.Det kan virke som om gutter ikke har helt utviklede hjerner før de er 25 eller noe.Gutter oppfører seg som ulver.De er kun sterke i flokk,men feige alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Det virker som bare de undommene mellom 14 og 16 er skikkelig frekke.Når de er 18 år har de vett til å holde kjeft,da de ikke tar sjangsen på å få en rett høyre.Men jeg villle ikke sloss med 2-3 16 åringer når jeg var på vei til kino med min sønn,så jeg lot det passere.Hadde jeg vært alene og ikke skulle på kino,hadde jeg spurt hva problemet var og ikke gitt meg før jeg fikk en undskyldning.Eller bare latt som jeg ikke hørte det.

Omtrent som komentarene og at jeg er feit,som jeg har hørt i 20 år nå.Det kan virke som om gutter ikke har helt utviklede hjerner før de er 25 eller noe.Gutter oppfører seg som ulver.De er kun sterke i flokk,men feige alene.

''Når de er 18 år har de vett til å holde kjeft,da de ikke tar sjangsen på å få en rett høyre.Men jeg villle ikke sloss med 2-3 16 åringer når jeg var på vei til kino med min sønn,så jeg lot det passere.Hadde jeg vært alene og ikke skulle på kino,hadde jeg spurt hva problemet var og ikke gitt meg før jeg fikk en undskyldning.''

I all verden.. det at en 16år gammel gutt sa at du var en kjekk mann (muligens ironisk,muligens ikke) var da ikke såå drøyt?!?

Forstod ikke så mye av hovedinnlegget ditt jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gammel eller voksen?

''Når de er 18 år har de vett til å holde kjeft,da de ikke tar sjangsen på å få en rett høyre.Men jeg villle ikke sloss med 2-3 16 åringer når jeg var på vei til kino med min sønn,så jeg lot det passere.Hadde jeg vært alene og ikke skulle på kino,hadde jeg spurt hva problemet var og ikke gitt meg før jeg fikk en undskyldning.''

I all verden.. det at en 16år gammel gutt sa at du var en kjekk mann (muligens ironisk,muligens ikke) var da ikke såå drøyt?!?

Forstod ikke så mye av hovedinnlegget ditt jeg heller.

Minn sønn på 27 mente at han var veldig frekk.Hva vet vel jeg,jeg forsto ikke noe av det.Jeg er overvektig og hadde på meg en trang singlet.Med hvite legger og hvite armer,grånede hår og måne,er jeg ikke akkurat ett fruktfat.Jeg hadde også på meg en shorts type jungel eller kamuflasjefarget.Det var nesten 30 grader den dagen,og følte at jeg kledde meg i henhold til temperaturen,men kunne kajskje ha kjøpt en t-skorte str XXXL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Jeg er enig med de andre. Innlegget ditt er vanskelig å lese så jeg gidder ikke prøve å forstå hva du mener. Jeg mener ikke å være frekk, og forstår at du reagerer på ungdommen i dag. Det blir bare så utrolig vanskelig å lese dette når det er ingen mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Minn sønn på 27 mente at han var veldig frekk.Hva vet vel jeg,jeg forsto ikke noe av det.Jeg er overvektig og hadde på meg en trang singlet.Med hvite legger og hvite armer,grånede hår og måne,er jeg ikke akkurat ett fruktfat.Jeg hadde også på meg en shorts type jungel eller kamuflasjefarget.Det var nesten 30 grader den dagen,og følte at jeg kledde meg i henhold til temperaturen,men kunne kajskje ha kjøpt en t-skorte str XXXL.

Kle deg som du vil, og gi en god faen i hva eventuelle fjortiser måtte mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

''Men jeg villle ikke sloss med 2-3 16 åringer når jeg var på vei til kino med min sønn,så jeg lot det passere.''

Med en slik innstilling viser du at du ikke er klokere enn fjortisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

''Men jeg villle ikke sloss med 2-3 16 åringer når jeg var på vei til kino med min sønn,så jeg lot det passere.''

Med en slik innstilling viser du at du ikke er klokere enn fjortisene.

Hehe, godt poeng.

Ville trådstarter f.eks. involvert seg i en nevekamp med disse 2-3 fjortisene dersom sønnen ikke var med? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gammel,eller bare voksen?

Hehe, godt poeng.

Ville trådstarter f.eks. involvert seg i en nevekamp med disse 2-3 fjortisene dersom sønnen ikke var med? ;)

Sannsynligvis ikke.Sist gang jeg sloss var jeg i 30 årene,og det var ikke smart den gangen heller.Og hvilken unnskyldning skulle en edru 51 åring ha ovenfor politiet? Nei,barna får leke seg ferdig i sin lekebinge å bli voksne når de er modne,det er jo bare øl,dop og sex som står i hodet på de fleste av dem alikevel? Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gammel eller bare voksen?

Kle deg som du vil, og gi en god faen i hva eventuelle fjortiser måtte mene.

Du er like smart som min sønn på 27,Takk for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gammel og overvektig,men voksen.

wow....dette skjønte jeg ikke no`av..

Nei,derfor avslutter jeg også denne tråden.Du sier ikke til en fet gammel mann at han er kjekk,da er man frekk som få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det hadde fint lite med deg å gjøre, det er bare typisk flokkmentalitet i den alderen - de er tøffe når de er i overtall, men det ligger ikke noen dypere mening bak.

Den som slengte ut bemerkningen, hadde antakelig funnet et eller annet spydig / ironisk å si for å "glede" kompisene, uansett hvordan du hadde sett ut eller kledd deg.

Folkeskikk er det nok best å prøve å lære dem i litt andre settingern, når de ikke er mange mot én.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Nei,derfor avslutter jeg også denne tråden.Du sier ikke til en fet gammel mann at han er kjekk,da er man frekk som få!

Ja, det er frekt. Helt enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...