Caloni Makaroni Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Er den skummel for en som akkurat har fylt 4? Ser den har 7-årsgrense. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Vi så den forrige uke, sammen med bl.a. vår minste som er 4,5. Han storkoste seg. Den var litt skummel, men ikke verre enn mange andre tegnefilmer. Morsom film for både liten og stor 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Vi så den forrige uke, sammen med bl.a. vår minste som er 4,5. Han storkoste seg. Den var litt skummel, men ikke verre enn mange andre tegnefilmer. Morsom film for både liten og stor Han har sett de andre tre shrekfilmene, men ikke på kino. Blir jo fort litt skumlere på kino. Men du tror det skal gå bra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Han har sett de andre tre shrekfilmene, men ikke på kino. Blir jo fort litt skumlere på kino. Men du tror det skal gå bra? Ja, det tror jeg. Kjekt å vite at det er et ledig fang om det skulle være nødvendig. Min satt som et lys hele filmen og bare storkoste seg. Han har sett de 2 første Shrek-filmene hjemme. Det var vel hans 3. film på kino tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Ja, det tror jeg. Kjekt å vite at det er et ledig fang om det skulle være nødvendig. Min satt som et lys hele filmen og bare storkoste seg. Han har sett de 2 første Shrek-filmene hjemme. Det var vel hans 3. film på kino tror jeg. Da går vi for den Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Vår 4 åring har sett den nå nylig, og ikke hørt noe om at den var skummel (jeg var ikke med). Det går nok greit om barnet tilbys en fang :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Vår 4 åring har sett den nå nylig, og ikke hørt noe om at den var skummel (jeg var ikke med). Det går nok greit om barnet tilbys en fang :-) Et fang skal alltids la seg gjøre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.