Gå til innhold

Den siste Shrek-filmen

Caloni Makaroni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi så den forrige uke, sammen med bl.a. vår minste som er 4,5. Han storkoste seg. Den var litt skummel, men ikke verre enn mange andre tegnefilmer.

Morsom film for både liten og stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Vi så den forrige uke, sammen med bl.a. vår minste som er 4,5. Han storkoste seg. Den var litt skummel, men ikke verre enn mange andre tegnefilmer.

Morsom film for både liten og stor :)

Han har sett de andre tre shrekfilmene, men ikke på kino. Blir jo fort litt skumlere på kino. Men du tror det skal gå bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sett de andre tre shrekfilmene, men ikke på kino. Blir jo fort litt skumlere på kino. Men du tror det skal gå bra?

Ja, det tror jeg. Kjekt å vite at det er et ledig fang om det skulle være nødvendig. Min satt som et lys hele filmen og bare storkoste seg. Han har sett de 2 første Shrek-filmene hjemme. Det var vel hans 3. film på kino tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Ja, det tror jeg. Kjekt å vite at det er et ledig fang om det skulle være nødvendig. Min satt som et lys hele filmen og bare storkoste seg. Han har sett de 2 første Shrek-filmene hjemme. Det var vel hans 3. film på kino tror jeg.

Da går vi for den :) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår 4 åring har sett den nå nylig, og ikke hørt noe om at den var skummel (jeg var ikke med).

Det går nok greit om barnet tilbys en fang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caloni Makaroni

Vår 4 åring har sett den nå nylig, og ikke hørt noe om at den var skummel (jeg var ikke med).

Det går nok greit om barnet tilbys en fang :-)

Et fang skal alltids la seg gjøre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...