Gå til innhold

sjørøver ting og tang til bursdag?

Spirello

Anbefalte innlegg

Hei! Gutten min blir snart 5 år, og ønsker å ha sin første barnebursdag som "sjørøverbursdag" :o)

Hvor får jeg kjøpt platduk, papptallerkner og plastglass med sjørøver-motiv eller dødningshode? Mener å ha sett det, men husker ikke hvor... Ikke på Nille. Der har de ballonger med dødningshode.

Skal ha gullmynter på bordet, sjørøverskute-kake og sjørøverhatter til alle barna.

Andre forslag vi kan pynte med til bursdagen?

Vi dropper lapp på øye til ungene, kan bli litt knall og fall.. hehe..

Noen forslag på leker som passer for barn fra 3 - 5 år? Planlegger innebursdag, men er det knallvær tar vi det ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i bygda fins det rimelig på Europris, eller dyrt på leikebutikker og bokhandler.

Har du god tid kan du kanskje bestille på nett?

Lykke til, det blir stas (snakker av erfaring, hehe)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag til leiker:

"Flasketuten peker på" til utdeling av gaver.

Skattejakt med skattekart til en gjemt "kiste" med sjokolademynter. Skatten bør kanskje være utendørs om været tillater det.

Fisking av evt godteposer, der alle får en sko eller annet sludder på kroken før posen sin.

Min erfaring er at fleire leiker blir for mye om bursdagen varer 2-3 timer; de skal spise og ha frileik også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

http://www.temafest.no/pirat.htm

Her var flere tips.

Siden hadde også nettbutikk:

http://www.temashop.no/alle-vanligste-temafester/sjørøverpirat--dekor-c-194-1.aspx

Jeg strødde gullpenger på bordet husker jeg, stor stas.

Barna måtte gå planken for å komme inn. Planken lå på bakken, så det var ikke vanskelig, men ungene var så happy.

Vi hadde skattejakt. Fisker som jeg fant på nett (haier osv), klippet ut, limte opp som en "sti" igjenom huset. Kista var en lekekasse som jeg hadde aliminiumsfolie rundt, masse gullbånd (gavebånd), litt gullpenger og oppi der lå en pose til hver, posene var i gullfarge såklart ;o)

Nå husker jeg ikke eksakt hva som var i posen, jeg har kjørt som oftes en liten leke + litt godteri som f.eks kinderegg. En gang hadde jeg såpebobler oppi, så gikk vi ut etterpå, stor suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...