Gjest mimmas Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 10-åringen min begynner å bli småvoksen. Han liker ikke å hverken huske eller skli lenger. Er heller ikke interessert i å dra på lekeland hvor de kan skli og hoppe i lenger. Før syns han det var veldig gøy. Det eneste han liker er sykling og svømming. Liker ingen ballspill. Han begynner også å bli litt lat fysisk og er ikke den nygerrige og oppvakten gutten som han var før.Er interessert i spill, musikk og den slags.Er dette normalt for alderen? Han er 11 år til høsten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Helt normalt vil jeg si. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Høres normalt ut. Sønnen min på 12 liker å gjøre ting sammen med oss eller andre. F eks fisking, uteleker, tur i stranda, kortspill, brettspill. Søsteren på 15 er enda mer passiv enn han. Hun må en nesten dra med seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest masekråka Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jo, jeg vil si at det å leke begynner han å bli for stor til nå, unger er så forskjellige. Noen leker med Barbie og biler til de omtrent begynner i barneskolen, mens andre får tenåringsinteresser allerede i 10 års alderen. Men jeg ville oppmuntre han til å være fysisk aktiv. Dagens unger ser for mye på tv og det vises på vekta. Det er ikke sikkert han er så veldig interessert i idrett. "alle" gutter skal jo like fotball, men sånn er det dessverre ikke. la han prøve litt forskjellig så han finner noe han liker, hva med kampsport? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest masekråka Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jo, jeg vil si at det å leke begynner han å bli for stor til nå, unger er så forskjellige. Noen leker med Barbie og biler til de omtrent begynner i barneskolen, mens andre får tenåringsinteresser allerede i 10 års alderen. Men jeg ville oppmuntre han til å være fysisk aktiv. Dagens unger ser for mye på tv og det vises på vekta. Det er ikke sikkert han er så veldig interessert i idrett. "alle" gutter skal jo like fotball, men sånn er det dessverre ikke. la han prøve litt forskjellig så han finner noe han liker, hva med kampsport? mente til de begynner på ungdomsskolen, ikke barneskolen da hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest masekråka Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg syns forøvrig det er supert at han er interessert i spill, musikk og denslags, og at han liker svømming og sykling. Oppmuntre han til å fortsette med det. Viktig å ha interesser. Helt normalt at unger begynner å bli litt "latere" når de nærmer seg puberteten, men viktig å oppmuntre dem til å være fysisk aktiv som sagt, for veldig mange unge i dag bryr seg mer om tv enn å bevege seg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det høres helt normalt ut. Sykling og svømming er utmerkede aktiviteter. Det finnes også mange andre tilbud som ikke har med ballspill å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 mente til de begynner på ungdomsskolen, ikke barneskolen da hehe LOL, så den og humret litt for meg selv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.