Jump to content
Sign in to follow this  
Sør

Spam/personpreik

Recommended Posts

Fortsetter under...

Guest den danske loff

Faen så du er patetisk. Du burde kanskje ta det litt roligere selv.

Sør

rart det ble stille nå

Nåja, det kom et par anklager om at jeg "støttet" terrorisme først!

Sør

Faen så du er patetisk. Du burde kanskje ta det litt roligere selv.

Hvor er det jeg ikke tar det rolig?

Jeg har kommentert en politirapport. Som svar blir jeg anklaget for å støtte terrorisme, og sammenlignet med person som støtter pedofili.

Guest den danske loff

rart det ble stille nå

Det ble trolig stille fordi alle ikke har samme mulighet som sør til å sitte å krangle på DOL hele kvelden i ett strekk.

Annonse

Guest antagelig

Høhøhø, ja her diskuteres det både det ene og det andre.

Guest antagelig

Det ble trolig stille fordi alle ikke har samme mulighet som sør til å sitte å krangle på DOL hele kvelden i ett strekk.

Jeg tok meg en velforjent pause ;)

Guest vou go

ikke bra:(

Guest den danske loff

Hvor er det jeg ikke tar det rolig?

Jeg har kommentert en politirapport. Som svar blir jeg anklaget for å støtte terrorisme, og sammenlignet med person som støtter pedofili.

Du kverulerer i det uendelig, snakker nedsettende om alle som ikke er enige med deg, bedriver simpel hersketeknikk, osv osv. Med andre ord, oppfører deg akkurat på samme måte som du har gjort på DOL de siste 10 år. Og så er du frekk nok til å klage til webmaster.

Guest den danske loff

Men du prøver å late som om muslimsk terrorisme ikke er et problem. Til tross for at flere tusen uskyldige er drept de siste 10 år av nettopp muslimske terrorister.

Sør

Men du prøver å late som om muslimsk terrorisme ikke er et problem. Til tross for at flere tusen uskyldige er drept de siste 10 år av nettopp muslimske terrorister.

Så diskuter terrorisme da, og ikke "Sør".

Colette

Nå må du jammen gi deg. Du dominerer hele forumet med dine meninger og tåler ikke å bli motsagt. Du behandler andre brukere som skitt og respekterer ikke at andre mener noe annet enn deg. Og du våger og klage til webmaster? Eier du i det hele tatt selvinnsikt?

Du framstår ikke som noen stakkar som blir verbalt mishandlet på dette forumet. Det er tvert i mot du som sabler ned alle andre.

Annonse

Guest antagelig

Nå må du jammen gi deg. Du dominerer hele forumet med dine meninger og tåler ikke å bli motsagt. Du behandler andre brukere som skitt og respekterer ikke at andre mener noe annet enn deg. Og du våger og klage til webmaster? Eier du i det hele tatt selvinnsikt?

Du framstår ikke som noen stakkar som blir verbalt mishandlet på dette forumet. Det er tvert i mot du som sabler ned alle andre.

Kunne ikke vært mer enig. Dette blir bare latterlig. Håper forumledelsen rydder opp i dette en gang for alle.

Sør

Du kom i den tråden, uten å skrive ETT eneste innlegg om saken.

Jeg tror 100% av innleggene dine i tråden handler om "Sør".

Colette

Kunne ikke vært mer enig. Dette blir bare latterlig. Håper forumledelsen rydder opp i dette en gang for alle.

Det håper jeg også. Det har blitt riktig utrivelig her inne den siste tiden. Og mot de av oss som prøver og ta opp kampen mot meningstyrraniet kommer innlegg som dette. Et riktig "sladrehank-innlegg". Så utrolig patetisk. Mannen har tross alt blitt utestengt fra forumet av åpenlyse grunner som han tydeligvis ikke har tatt til seg.

Colette

Du kom i den tråden, uten å skrive ETT eneste innlegg om saken.

Jeg tror 100% av innleggene dine i tråden handler om "Sør".

Så interessant er du ikke - tro det eller ei. Jeg orker ikke og diskutere saker med deg, som jeg så ofte har sagt før.

Sør

Så interessant er du ikke - tro det eller ei. Jeg orker ikke og diskutere saker med deg, som jeg så ofte har sagt før.

Det er du som henvender deg til meg (flere ganger) i tråden.

Colette

Det er du som henvender deg til meg (flere ganger) i tråden.

Fordi jeg ser hvordan du behandler andre brukere. Og det irriterer vettet av meg. Du er respektløs - rett og slett. Og da klarer jeg ikke og tie stille. Og det er jo min dumhet, selvfølgelig.

Flimmer1365381250

Håper webmaster tar dette til seg. Jeg er lei av å lese om all kranglingen. Og da mener jeg ikke å be Sør om å begrense seg. Men at alle dem som diskuterer Sør og ikke saken, kan få lov å bli utestengt litt slik som Sør ble.

(selv om han kan irritere på seg en gråstein)