Gå til innhold

Spam/personpreik


Sør

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    42

  • Colette

    26

  • filiokus81

    11

  • Glimtipper

    2

Mest aktive i denne tråden

Faen så du er patetisk. Du burde kanskje ta det litt roligere selv.

Hvor er det jeg ikke tar det rolig?

Jeg har kommentert en politirapport. Som svar blir jeg anklaget for å støtte terrorisme, og sammenlignet med person som støtter pedofili.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den danske loff

rart det ble stille nå

Det ble trolig stille fordi alle ikke har samme mulighet som sør til å sitte å krangle på DOL hele kvelden i ett strekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest antagelig

Det ble trolig stille fordi alle ikke har samme mulighet som sør til å sitte å krangle på DOL hele kvelden i ett strekk.

Jeg tok meg en velforjent pause ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den danske loff

Hvor er det jeg ikke tar det rolig?

Jeg har kommentert en politirapport. Som svar blir jeg anklaget for å støtte terrorisme, og sammenlignet med person som støtter pedofili.

Du kverulerer i det uendelig, snakker nedsettende om alle som ikke er enige med deg, bedriver simpel hersketeknikk, osv osv. Med andre ord, oppfører deg akkurat på samme måte som du har gjort på DOL de siste 10 år. Og så er du frekk nok til å klage til webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den danske loff

Nåja, det kom et par anklager om at jeg "støttet" terrorisme først!

Men du prøver å late som om muslimsk terrorisme ikke er et problem. Til tross for at flere tusen uskyldige er drept de siste 10 år av nettopp muslimske terrorister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du prøver å late som om muslimsk terrorisme ikke er et problem. Til tross for at flere tusen uskyldige er drept de siste 10 år av nettopp muslimske terrorister.

Så diskuter terrorisme da, og ikke "Sør".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du jammen gi deg. Du dominerer hele forumet med dine meninger og tåler ikke å bli motsagt. Du behandler andre brukere som skitt og respekterer ikke at andre mener noe annet enn deg. Og du våger og klage til webmaster? Eier du i det hele tatt selvinnsikt?

Du framstår ikke som noen stakkar som blir verbalt mishandlet på dette forumet. Det er tvert i mot du som sabler ned alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest antagelig

Nå må du jammen gi deg. Du dominerer hele forumet med dine meninger og tåler ikke å bli motsagt. Du behandler andre brukere som skitt og respekterer ikke at andre mener noe annet enn deg. Og du våger og klage til webmaster? Eier du i det hele tatt selvinnsikt?

Du framstår ikke som noen stakkar som blir verbalt mishandlet på dette forumet. Det er tvert i mot du som sabler ned alle andre.

Kunne ikke vært mer enig. Dette blir bare latterlig. Håper forumledelsen rydder opp i dette en gang for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du jammen gi deg. Du dominerer hele forumet med dine meninger og tåler ikke å bli motsagt. Du behandler andre brukere som skitt og respekterer ikke at andre mener noe annet enn deg. Og du våger og klage til webmaster? Eier du i det hele tatt selvinnsikt?

Du framstår ikke som noen stakkar som blir verbalt mishandlet på dette forumet. Det er tvert i mot du som sabler ned alle andre.

Du kom i den tråden, uten å skrive ETT eneste innlegg om saken.

Jeg tror 100% av innleggene dine i tråden handler om "Sør".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig. Dette blir bare latterlig. Håper forumledelsen rydder opp i dette en gang for alle.

Det håper jeg også. Det har blitt riktig utrivelig her inne den siste tiden. Og mot de av oss som prøver og ta opp kampen mot meningstyrraniet kommer innlegg som dette. Et riktig "sladrehank-innlegg". Så utrolig patetisk. Mannen har tross alt blitt utestengt fra forumet av åpenlyse grunner som han tydeligvis ikke har tatt til seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kom i den tråden, uten å skrive ETT eneste innlegg om saken.

Jeg tror 100% av innleggene dine i tråden handler om "Sør".

Så interessant er du ikke - tro det eller ei. Jeg orker ikke og diskutere saker med deg, som jeg så ofte har sagt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så interessant er du ikke - tro det eller ei. Jeg orker ikke og diskutere saker med deg, som jeg så ofte har sagt før.

Det er du som henvender deg til meg (flere ganger) i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som henvender deg til meg (flere ganger) i tråden.

Fordi jeg ser hvordan du behandler andre brukere. Og det irriterer vettet av meg. Du er respektløs - rett og slett. Og da klarer jeg ikke og tie stille. Og det er jo min dumhet, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flimmer1365381250

Håper webmaster tar dette til seg. Jeg er lei av å lese om all kranglingen. Og da mener jeg ikke å be Sør om å begrense seg. Men at alle dem som diskuterer Sør og ikke saken, kan få lov å bli utestengt litt slik som Sør ble.

(selv om han kan irritere på seg en gråstein)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...