Gå til innhold

Spam/personpreik


Sør

Anbefalte innlegg

Jammen, om frp er innvandrer kritiske, hva så? Skal alle være enig her i landet, om alt? Skal alle som vil, komme inn i Norge? Var det ikke bedre å avskaffe fattigdom, oppruste sykehus, skoler osv, før en begynner å fø på alle innvandrere som vil inn i landet?? Om jeg stemmer frp, så betyr det ikke at jeg er enig i alt de står for. og regner med at det partiet du stemmer på, har en del ting på programmet som du ikke er enig i?

Jeg har ikke sagt at alle skal være enige.

Det er du som kritiserer meg for kritisere Frp.

Remember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    42

  • Colette

    26

  • filiokus81

    11

  • Glimtipper

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest antagelig

Det er ikke noe galt med generalisering når det er basert på handling.

Det er ikke "ille" å generalisere at de fleste i partiet Rødt er sosialister/kommunister, at medlemmer i KrF er stort sett kristne, at folk i Høyre er kapitalister, og at folk i Frp stort sett er innvandringskritiske.

''Det er ikke "ille" å generalisere at de fleste i partiet Rødt er sosialister/kommunister, at medlemmer i KrF er stort sett kristne, at folk i Høyre er kapitalister, og at folk i Frp stort sett er innvandringskritiske.''

Det er ikke ille å generalisere, men å være nedlatende mot disse partienes velgere i et demokrati er faktisk ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er ikke "ille" å generalisere at de fleste i partiet Rødt er sosialister/kommunister, at medlemmer i KrF er stort sett kristne, at folk i Høyre er kapitalister, og at folk i Frp stort sett er innvandringskritiske.''

Det er ikke ille å generalisere, men å være nedlatende mot disse partienes velgere i et demokrati er faktisk ille.

Hvordan er de (Frp) mot innvandrere?

De har lov til å være innvandrerkritiske, men andre mennesker har ikke lov å være Frp-kritiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er de (Frp) mot innvandrere?

De har lov til å være innvandrerkritiske, men andre mennesker har ikke lov å være Frp-kritiske?

Til og med denne tråden gled over i "dine kjepphester". Utrolig hva du får til, og på hvilke arenaer du får lov til og boltre deg. "Rister på hodet" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med denne tråden gled over i "dine kjepphester". Utrolig hva du får til, og på hvilke arenaer du får lov til og boltre deg. "Rister på hodet" :-)

Hvem var det som nevnte Frp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Hvem var det som nevnte Frp?

Jeg nevnte dine fordommer mot frp og frp-velgere pga du svarte en person her inne at han måtte legge vekk sine fordommer. hadde du glemt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest antagelig

Hvordan er de (Frp) mot innvandrere?

De har lov til å være innvandrerkritiske, men andre mennesker har ikke lov å være Frp-kritiske?

''Hvordan er de (Frp) mot innvandrere?''

De ønsker en annen innvandringspolitikk. Mener du det er fordi de har noe spesifikt i mot en enkelt muslim? Eller en enkelt kurder?

''De har lov til å være innvandrerkritiske, men andre mennesker har ikke lov å være Frp-kritiske?''.

De har lov til å være kritiske til den innvandringspolitikken som føres/har blitt ført. De har lov til å fremme forslag om endring av den etc etc. Du har lov til å være kritisk til at Frp ønsker dette, men det gir deg ikke lov til å være nedlatende mot enkelt-velgere i partiet. See the difference. Sak Sør, SAK og ikke person!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevnte dine fordommer mot frp og frp-velgere pga du svarte en person her inne at han måtte legge vekk sine fordommer. hadde du glemt det?

Takk. Altså var det ikke jeg som kom trekkende med Frp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var det som nevnte Frp?

Aner ikke. Alle dine svar i forskjellige tråder går hulter til bulter for meg. Var det meg som ulykkeligvis nevnte frp? Eller var det deg? Eller var det en annen bruker? Jeg vil tro at du uansett er takknemlig over å få vridd tråden over på en av dine kjepphester:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvordan er de (Frp) mot innvandrere?''

De ønsker en annen innvandringspolitikk. Mener du det er fordi de har noe spesifikt i mot en enkelt muslim? Eller en enkelt kurder?

''De har lov til å være innvandrerkritiske, men andre mennesker har ikke lov å være Frp-kritiske?''.

De har lov til å være kritiske til den innvandringspolitikken som føres/har blitt ført. De har lov til å fremme forslag om endring av den etc etc. Du har lov til å være kritisk til at Frp ønsker dette, men det gir deg ikke lov til å være nedlatende mot enkelt-velgere i partiet. See the difference. Sak Sør, SAK og ikke person!

Jeg kritiserer de som velger (helt frivillig) et parti hvor lederne snakker om "snikislamisering" og at finanskrisen skyldes at bankene hadde for mange reguleringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Alle dine svar i forskjellige tråder går hulter til bulter for meg. Var det meg som ulykkeligvis nevnte frp? Eller var det deg? Eller var det en annen bruker? Jeg vil tro at du uansett er takknemlig over å få vridd tråden over på en av dine kjepphester:-)

Det var ikke meg. Dine innlegg handler hovedsakelig om "Sør" så det var neppe deg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Jeg kritiserer de som velger (helt frivillig) et parti hvor lederne snakker om "snikislamisering" og at finanskrisen skyldes at bankene hadde for mange reguleringer.

Jeg tror fullt og helt på at det foregår snikislamisering i Norge. Og det har jeg lov å tro på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antagelig

Jeg kritiserer de som velger (helt frivillig) et parti hvor lederne snakker om "snikislamisering" og at finanskrisen skyldes at bankene hadde for mange reguleringer.

Da får du tåle at du selv kritiseres for dine holdninger/utsagn og som andre er uenige i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror fullt og helt på at det foregår snikislamisering i Norge. Og det har jeg lov å tro på.

Ingen har nektet deg å tro på det.

Derimot har jeg fullt lov til å kritisere troen på noe slikt, og påpeke at samtlige av Siv Jensens 10 "eksempler" viste seg å være enten løgn eller irrelevante/usaklige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du tåle at du selv kritiseres for dine holdninger/utsagn og som andre er uenige i.

Det tåler jeg.

Det jeg klager over er det evinnelige våset om "Sør" av personer som ikke har argumenter, og som derfor tyr til personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meg. Dine innlegg handler hovedsakelig om "Sør" så det var neppe deg heller.

Herregud så innbilsk du er....Har du linker til din påstand? Jeg har vært gift med en personlighetstype ala din, og når jeg leser dine innlegg og kjenner på din måte og diskutere på, så kjenner jeg på "gamle spøkelser". For og si det akkurat som det er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så innbilsk du er....Har du linker til din påstand? Jeg har vært gift med en personlighetstype ala din, og når jeg leser dine innlegg og kjenner på din måte og diskutere på, så kjenner jeg på "gamle spøkelser". For og si det akkurat som det er....

Vel, du ser spøkelser ved høylys dag.

Det er bare å gå gjennom innleggene dine her den siste tiden, og så ser du jo med en gang hvem du skriver om.

Det var DU som henvendte deg til meg i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du ser spøkelser ved høylys dag.

Det er bare å gå gjennom innleggene dine her den siste tiden, og så ser du jo med en gang hvem du skriver om.

Det var DU som henvendte deg til meg i dag også.

Det er dessverre ikke spøkelser. Det er en type personlighet som har såpass mange særtrekk at det ikke er til og ta feil av for oss som har erfaring på området. Man kjenner det på kroppen, så og si :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre ikke spøkelser. Det er en type personlighet som har såpass mange særtrekk at det ikke er til og ta feil av for oss som har erfaring på området. Man kjenner det på kroppen, så og si :-)

Som sagt, jeg tror du skal være meget forsiktig med å diagnostisere andre på nett. Ikke bare tar du feil, men du risikerer at "den andre" diagnostiserer deg tilbake. Du er ikke den eneste her med erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antagelig

Det tåler jeg.

Det jeg klager over er det evinnelige våset om "Sør" av personer som ikke har argumenter, og som derfor tyr til personangrep.

Du gjør jo akkurat det samme selv med Frps velgere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...