Gjest apelsin Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hei Nils Håvard Dahl. Går det å få slettet eller redigert innleggene som j har skrevet på bokstavbarn? J har skrevet innleggene litt dumt så j må få skrevet nytt innlegg og forklare bedre hva det gjelder. Anonym med fas. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Takk for at du har slettet innleggene. Anonym med fas. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hei nils håvar dahl. Jeg har spurt sendt e-post til wabmaster og spurt om de kan være så snill og slette noen av spørsmålene og de svarer meg på engelsk. problemet er at jeg kan ikke så mye engelsk at jeg forstår det de svarer så jeg lurte på om du kunne være så snill og slette noen av spørsmålene mine? Jeg har postet mange spørsmål så jeg ønsker å få noen bort. Kan du være så snill å skrive til apelsin når jeg er flink og begrense meg med innleggene? Dette er siste innlegget i dag. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hei nils håvar dahl. Jeg har spurt sendt e-post til wabmaster og spurt om de kan være så snill og slette noen av spørsmålene og de svarer meg på engelsk. problemet er at jeg kan ikke så mye engelsk at jeg forstår det de svarer så jeg lurte på om du kunne være så snill og slette noen av spørsmålene mine? Jeg har postet mange spørsmål så jeg ønsker å få noen bort. Kan du være så snill å skrive til apelsin når jeg er flink og begrense meg med innleggene? Dette er siste innlegget i dag. Anonym. Vi kan ikke slette innleggene dine. Det gjelder samme regler for deg som for alle andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.