Gå til innhold

Hvor lagrer dere bilder?

Minaline

Anbefalte innlegg

Ekstern harddisk? Minnepinne? Min stadig dårlige samvittighet dette...bidlene blir liggende på mobil og kamera før jeg tar noen skippertak innimellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Vi har en ekstern harddisk der vi lagrer alle bilder. Har ekstra backup på CD'er av en god del bilder også.

Det er ikke jeg som fikser dette hos oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Ekstern harddisk. Enkelt og praktisk.

Vi har også bildene på 2 pcèr, men etter at min kræsjet og sambo sin ble stjålet, på så og si samme tid, har vi også en ekstern harddisk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alt på ekstern harddisk, og de som en tatt siste år ligger i tillegg på min laptop. Har egentlig tenkt at jeg skal ha dobbel kopi av alt, men har ikke kommet så langt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstern harddisk, fungerer veldig fint. Er veldig redd for at min pc skal få ett eller annet illebefinnende og at bildene skal forsvinne. Føler egentlig jeg skulle hatt kopier på en cd også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstern harddisk pluss at alt brennes på CD/DVD.

Jeg er ganske så flink til å følge opp her, har helt noia for å miste bildene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...