Minaline Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ekstern harddisk? Minnepinne? Min stadig dårlige samvittighet dette...bidlene blir liggende på mobil og kamera før jeg tar noen skippertak innimellom... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Vi har en ekstern harddisk der vi lagrer alle bilder. Har ekstra backup på CD'er av en god del bilder også. Det er ikke jeg som fikser dette hos oss... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ekstern harddisk. Enkelt og praktisk. Vi har også bildene på 2 pcèr, men etter at min kræsjet og sambo sin ble stjålet, på så og si samme tid, har vi også en ekstern harddisk nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Vi har alt på ekstern harddisk, og de som en tatt siste år ligger i tillegg på min laptop. Har egentlig tenkt at jeg skal ha dobbel kopi av alt, men har ikke kommet så langt ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ekstern harddisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ekstern harddisk, fungerer veldig fint. Er veldig redd for at min pc skal få ett eller annet illebefinnende og at bildene skal forsvinne. Føler egentlig jeg skulle hatt kopier på en cd også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 De lagres på harddisk og ekstern harddisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
double Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Samme som jubalong70, lagrer på HD og ekstern HD. Har planer om å brenne også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbyPeru Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ekstern hd + fotoalbum. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ekstern harddisk pluss at alt brennes på CD/DVD. Jeg er ganske så flink til å følge opp her, har helt noia for å miste bildene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.