EnolaGay Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 FINN som i nettsiden altså. Jeg må bli kvitt noen stablestoler jeg har som tar plass, De er ikke pakket opp engang, Og så får jeg melding om at annonsen ikke kan legges ut fordi jeg trykket feil kategori.. Istedet for å fikse problemet så sender de beskjed og ber meg om å gjøre det, og så må jeg betale dobbelt. *hmf* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Og i tillegg la jeg dette på adopsjonsforum.. Gaaahhhhhh... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Og i tillegg la jeg dette på adopsjonsforum.. Gaaahhhhhh... lol 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Send dem en mail. Du får sikkert pengene tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 De har ikke unger på finn.no Nei... hehehehe... og godt er det for av og til tenker jeg...;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Send dem en mail. Du får sikkert pengene tilbake. Neh.. det er tre femti lizzom. Det var bare så teit at DE absolutt ikke ville ta de tre femit med et tastetrykk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 De har ikke unger på finn.no Her er det unger til salgs på Finn.no. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23484944 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Si i fra hvis du finner noen gratis kaniner da... har ikke råd til kjøttdeig til helgetacoen. Det er bare å søke så finner du det. http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/resultat?keyword=kaniner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjflgh Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Urimelig at du må betale dobbelt. Må være en feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Urimelig at du må betale dobbelt. Må være en feil. Aner ikke. For den som var "feil" betalte jeg 25 kroner. For den andre stod det 25 + 7 = 35 noe i den duren (husker ikke jeg er tallblind) Og jeg betalte i alle fall 35. For at jeg ville legge skrotet under ting&tang istedet for kjøkkenskrot&ting. Jaja. De har vel en mening med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.