Gjest apelsin Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Til andre som har barn som er ferdig på videregående. Hva jobber barnet med? Hvis barnet går mer på skole, hvilken skole går barnet da på? Hadde vært fint om noen foreldre kunne svart på innlegget. Anonym med fas. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest irrere Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Sønnen min er ferdig med videregående og begynner nå på studier for å bli siviløkonom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest irrere Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Oi så ikke at dette lå under bokstavbarn jeg da, beklager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Sønnen min er ferdig med videregående og begynner nå på studier for å bli siviløkonom. Hei irrere. J skal begyne på voksenoplæring. Hva foregår der? J har fas. Har sønnen din noe diagnose? Anonym med fas. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest irrere Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei irrere. J skal begyne på voksenoplæring. Hva foregår der? J har fas. Har sønnen din noe diagnose? Anonym med fas. Nei sønnen min har ingen diagnose apelsin og jeg så først i ettertid at dette lå under "bokstavbarn". Voksenopplæring har jeg ingen erfaring med, men ønsker deg lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ønsker å få slettet dette innlegget også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.