EnolaGay Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Her er dotørk en del av barnehagens "program" for å klargjøre barna til skole. De begynte i vinter (pinessen begynner i første ¨16 august) Og vi fulgte opp hjemme fra tidlig vår. I barnehagen var det bare stas å gjøre selv, hjemme var det hyl & skrik de første gangene. :0) Siden har det gått helt flott og nå er hun så ovenpå at hun spør om jeg er teit når jeg lurer på om det går greit...*knegg* Men dette er vel mer mannen din sitt problem? Ikke ungens eller ditt..? Hvem tørker når gutten er hos kompiser da? Det der er teit av mannen din.. 0 Siter
frosken Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Tiltredes Frosken, som så mange av dine fornuftige innlegg. Frosken for president! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Unger bør absolutt kunne tørke seg selv i baken når de begynner på skolen. En del foreldre må innse at andre ikke synes det er like stor stas å tørke store unger bak. Men (som jeg gjetter på at andre har kommentert før meg), kan dette "kravet" fra ungens side bunne i at han vil ha oppmerksomhet fra far? 0 Siter
Angustia Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Tiltredes Frosken, som så mange av dine fornuftige innlegg. Frosken for president! Enig; jeg stemmer på froskepartiet ;.) 0 Siter
Gjest konsistens Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 vår gutt er 8 år og må ha hjelp pga avføringens konsistens. Nå plages han med magen da. vi sender med våtservietter på skolen for hjelp, men han må ha assistanse av og til. 0 Siter
PieLill Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Jeg skulle ha svært tungtveiende grunner for å tørke baken til en 8-åring. Hva gjør han når han er på skolen? Lot man være å etterkomme ønsket, ville han nok fort funnet ut av det selv. mvh 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 I løpet av det siste året før de begynner på skolen bør de lære seg til å tørke seg bak selv. At en 8 år gammel unge vil bli tørket bak synes jeg virker utrolig merkelig, og jeg hadde absolutt IKKE gjort det... 0 Siter
Speak Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Dette er jo noe de må lære før de begynner på skolen. Så 8 år er veldig sent. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Dette er jo noe de må lære før de begynner på skolen. Så 8 år er veldig sent. Jeg synes det er naturlig at barna lærer dette før de begynner på skolen, så mine tre lærte det i løpet av siste året i barnehagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.