Gå til innhold

Hva bør være med i søknad om grunnstønad?

Gjest skrive søknad

Anbefalte innlegg

Gjest skrive søknad

Skal nå søke for datteren min som er sengevæter. Men hva bør være med? Kan jeg skrive feks: klesslitasje av klær og sengetøy, bleier, mye ekstra vasking, tromling ovs.

Ser at legen må fylle ut et felt som dukumentasjon, skal jeg da gi legen søknaden jeg har skrevet på eller?

I tillegg dokumentasjon om ekstrautgiftene, hvordan får jeg til det? går jo i det store sluket med alt annet vi kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høstløv

Ekstra forbruk av strøm pga mye klesvasking og større slitasje på vaskemaskin og tørketrommel, slik at de må byttes oftere. Ekstra forbruk av vaskepulver.

Får du ikke bleier på blå resept?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrive søknad

Ekstra forbruk av strøm pga mye klesvasking og større slitasje på vaskemaskin og tørketrommel, slik at de må byttes oftere. Ekstra forbruk av vaskepulver.

Får du ikke bleier på blå resept?

Ja får resept på bleier, men ofte er disse klissvåte. Går gjennom sengetøy til madrass. Må nå kjøpe ny madrass da vi ikke får den ren eller bort lukten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Ja får resept på bleier, men ofte er disse klissvåte. Går gjennom sengetøy til madrass. Må nå kjøpe ny madrass da vi ikke får den ren eller bort lukten.

En kan kjøpt plastbelagt madrassbeskyttende laken, slike som brukes på noen hoteller, slik at madrassen ikke blir tilsølt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apelsin

En kan kjøpt plastbelagt madrassbeskyttende laken, slike som brukes på noen hoteller, slik at madrassen ikke blir tilsølt.

Hei.

Datteren din kan bruke bleier til hun vokser det fra seg.

Anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrive søknad

Takk for tips, hvor får man kjøpt slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest apelsin

Takk for tips, hvor får man kjøpt slik?

Hei.

Hvis libero trusebleiene passer til hun, da kan hun jo bruke de.

De har både til gutter og jenter og det er ikke noen som ser om hun foreksempel har de som er til gutter.

Anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest apelsin

Er bleiene rett etter hvor tung hun er?

Det er viktig for at de skal kunne holde.

Anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med alle ekstrautgifter dette medfører...alt fra slitasje på sengetøy til strømforbruk, madrasskifting, er relevant. Hvis du har noe dokumentasjon er dette lurt, f.eks kvittering for ny madrass, men de behandler den nok uten også.

Det spiller ingen rolle når legen skriver sin uttalelse...den kan evt legges ved som vedlegg.

Sikkert lurt å kjøpe en inkontinenstrekk til madrassen, så sparer du en del arbeid...Tror kanskje de har det på Plesner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...