Gjest vil prøve noget nytt Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Er ikke fornøyd med veslas bleier. Har prøvd billigbleiene til First price, de er greie og rimelige, holder bra på væske og har god passform. Coop sine var jeg ikke helt fornøyd med... selv om de gjorde d best i test. Pampers, de er så små i str til tross for rett vektklasse og de holder ikke godt på væske! Og libero virker så stive... men holder bra på væske. De føles nesten som First price sine, noe bedre passform kanskje og mykere. SÅ nå vil jeg prøve Huggies som de reklamerer for, men finner d ikke... er de dyre forresten? Noen andre bleiemerker jeg bør prøve? Ikke tøybleier takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Nå er det riktognok ett år siden minsten min sluttet med bleier, men hun brukte Huggies fra hun var tre mnd til hun sluttet. Jeg fant de aldri i Norge (bortsett fra trusebleiene, de fant vi på Ultra), men fylte lageret hvis vi dro på harrytur - noen butikker i Sverige har dem: http://www.huggies.se/aterforsaljare/default.aspx Jeg synes de er gode og myke, men de passer nok best til smale barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trådstarter Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Nå er det riktognok ett år siden minsten min sluttet med bleier, men hun brukte Huggies fra hun var tre mnd til hun sluttet. Jeg fant de aldri i Norge (bortsett fra trusebleiene, de fant vi på Ultra), men fylte lageret hvis vi dro på harrytur - noen butikker i Sverige har dem: http://www.huggies.se/aterforsaljare/default.aspx Jeg synes de er gode og myke, men de passer nok best til smale barn. Spørs om de passer vesla da, hun er mer normal, men ikke lubben heller.... Pampersbleiene syns jeg virker så små i nr selv om vi velger rett vektklasse... da er faktisk billigbleiene til Coop og First Price bedre... og de holder tett og Eneste minuset med First Price er at de virker litt stivere, Coop sine virker mer behagelige mot huden og de vant visst best i test. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.