Gå til innhold

Hvor selger de Huggies bleier?

Gjest vil prøve noget nytt

Anbefalte innlegg

Gjest vil prøve noget nytt

Er ikke fornøyd med veslas bleier.

Har prøvd billigbleiene til First price,

de er greie og rimelige, holder bra på væske og har god passform.

Coop sine var jeg ikke helt fornøyd med... selv om de gjorde d best i test.

Pampers, de er så små i str til tross for rett vektklasse og de holder ikke godt på væske! Og libero virker så stive... men holder bra på væske. De føles nesten som First price sine, noe bedre passform kanskje og mykere.

SÅ nå vil jeg prøve Huggies som de reklamerer for, men finner d ikke... er de dyre forresten? Noen andre bleiemerker jeg bør prøve?

Ikke tøybleier takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det riktognok ett år siden minsten min sluttet med bleier, men hun brukte Huggies fra hun var tre mnd til hun sluttet. Jeg fant de aldri i Norge (bortsett fra trusebleiene, de fant vi på Ultra), men fylte lageret hvis vi dro på harrytur - noen butikker i Sverige har dem:

http://www.huggies.se/aterforsaljare/default.aspx

Jeg synes de er gode og myke, men de passer nok best til smale barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarter

Nå er det riktognok ett år siden minsten min sluttet med bleier, men hun brukte Huggies fra hun var tre mnd til hun sluttet. Jeg fant de aldri i Norge (bortsett fra trusebleiene, de fant vi på Ultra), men fylte lageret hvis vi dro på harrytur - noen butikker i Sverige har dem:

http://www.huggies.se/aterforsaljare/default.aspx

Jeg synes de er gode og myke, men de passer nok best til smale barn.

Spørs om de passer vesla da, hun er mer normal, men ikke lubben heller....

Pampersbleiene syns jeg virker så små i nr selv om vi velger rett vektklasse...

da er faktisk billigbleiene til Coop og First Price bedre... og de holder tett og :)

Eneste minuset med First Price er at de virker litt stivere, Coop sine virker mer behagelige mot huden og de vant visst best i test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...