BobbyPeru Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Hei. Sønnen vår (mrk: ikke sneipen, pjokken, poden eller solstråle) har løs mage og dette har han hatt i en uke nå. Han er 17-18 måneder gammel. Råsaft av blåbær har vi prøvd i noen dager uten virkning. Det kan tenkes at han får noen tenner til, og vår erfaring er at dette påvirker avføringen, men ikke i den grad over så lang tid som en drøy uke. Til det er avføringen for tynn og han splætter 5 ganger om dagen. almenntilstanden er forøvrig helt fin: ikke dehydrert og godt humør. Men vi skulle jo gjerne fått denne greia i gjenge igjen. Noen som har erfaringer med dette eller tips å komme med? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Knis, hva med å kalle sønnen Splætten, da? :-) Spøk til alvor, dere kan evt. prøve loff også, det binder tarmen og det har funket på meg selv i alle fall, sammen med blåbærsaft. Kan ikke helt huske hva jeg gjorde da mine var babyer, fælt hvor for man glemmer. 0 Siter
Angustia Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Dette er sikert ikke PK, men utrørt (dvs uten kullsyre) cola hjelper! Har hatt småbarn i 20 år, og har fått dette rådet av leger. Lykke til med splætten :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.