BobbyPeru Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hei. Sønnen vår (mrk: ikke sneipen, pjokken, poden eller solstråle) har løs mage og dette har han hatt i en uke nå. Han er 17-18 måneder gammel. Råsaft av blåbær har vi prøvd i noen dager uten virkning. Det kan tenkes at han får noen tenner til, og vår erfaring er at dette påvirker avføringen, men ikke i den grad over så lang tid som en drøy uke. Til det er avføringen for tynn og han splætter 5 ganger om dagen. almenntilstanden er forøvrig helt fin: ikke dehydrert og godt humør. Men vi skulle jo gjerne fått denne greia i gjenge igjen. Noen som har erfaringer med dette eller tips å komme med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Knis, hva med å kalle sønnen Splætten, da? :-) Spøk til alvor, dere kan evt. prøve loff også, det binder tarmen og det har funket på meg selv i alle fall, sammen med blåbærsaft. Kan ikke helt huske hva jeg gjorde da mine var babyer, fælt hvor for man glemmer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 finbakst som loff eller hvetebolle? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Dette er sikert ikke PK, men utrørt (dvs uten kullsyre) cola hjelper! Har hatt småbarn i 20 år, og har fått dette rådet av leger. Lykke til med splætten :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.