Gjest litt redd det Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 I dag når jeg skulle tørke 5-åringen min etter at han hadde bæsjet så jeg noe rødt på papiret . Lignet på blod men kanskje ikke helt likt heller.Jeg er veldig usikker på om det var blod. Han spiste en del paprika i går. Er det noen som vet om slikt kan se ut som blod i avføringen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt redd det Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kan det kanskje gjøre, men er det rødt blod er det ikke farlig. Er det sort kan det derimot være farlig... Takk for svar! Syns ikke det lignet helt på blod , men fargen var lik. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjihi Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg fikk litt sjokk en gang avføringen best av grønne kuler. Tenkte at nå er det ikke mye håp nei. Men det var nok noen grønne druer jeg hadde slukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Paprikaskall kan komme ufordøyd ut. Er det friskt blod er det som regel pga en rift i endetarmen, og da gjør det som regel vondt å bæsje og å bli tørket. Se det an du 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.