Gjest Min mening da Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Gutten min er 21 mnd. I går var han på besøk hor ett vennepar av oss. Han var sammens pappaen sin. Det venneparet har ikke barn. De satt på stuen og drakk the.Så gikk de voksne på veranda. Gutten gikk in på stuen og tok thekoppen til pappaen og ville bære den til han. Han sølte på gulvet på stua og kjøkken.Da venneinna mi skulle si hva som hadde skjedd sa hun: Jeg ble irrirert på han da han sølte og han gjorde det med vilje sa hun. Jeg mener at såpass må man tåle når men har besøk av ett lite barn.Hva mener du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Synes gutten var skjønn som ville gi pappa tekoppen, men synes de voksne burde ha mer oppsyn med den lille...Hva om teen var brennende varm og gutten hadde brent seg? At han sølte er totalt uvesentlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 selvfølgelig sølte han ikke med vilje! Synes det var omtenksomt gjort å skulle bære ut tekoppen til pappa'n jeg. -det er de voksne som burde hatt vett til å ikke la ungen være igjen alene med alle koppene mens de gikk på verandaen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Typisk reaksjon fra folk som selv ikke har barn. Synes gutten var omtenksom jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druzilla Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg har heller ikke barn.Men det er jo bare kjempesøtt at han ville gi koppen til pappa'n sin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Min mening da Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Synes gutten var skjønn som ville gi pappa tekoppen, men synes de voksne burde ha mer oppsyn med den lille...Hva om teen var brennende varm og gutten hadde brent seg? At han sølte er totalt uvesentlig! Jeg viste ikke helt hva jeg skulle svare. Men tror ikke at vi tar med han der på ei stund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg viste ikke helt hva jeg skulle svare. Men tror ikke at vi tar med han der på ei stund. Kanskje det beste;) Min mor (86), har ofte besøk av olderbarn, og de søler, klasser på vinduene og roter, men hun sier ingenting på det;) Mor til olderbarna pleier å vaske opp sølet og rydder opp rotet, mens vinduene overlates til hjemmehjelpen;) Gode svar er nesten alltid umulig å tenke på i slike situasjoner....Har man småbarn på besøk, så må man ikke forvente eksemplarisk oppførsel;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Om han hadde villet søle teen, hadde han snudd koppen opp ned rett ved/på bordet og spart spaserturen. Men selv da ville det etter all sannsynlighet ikke vært for å irritere, bare for å teste tyngdeloven. Skulle han teste grenser eller skaffe oppmerksomhet ville han snudd koppen mens de voksne satt der. Søtt at han ville gi teen til pappaen sin. Slike inisiativ skal roses uavhengig av utfall. Det skjønner vel de fleste, enten de har barn selv eller ikke. Godt han ikke fikk varm te over seg. Hadde nok, som du, ventet lenge med å ta med barn til det paret. Landet teen på et lyst teppe el.l. siden det ble slikt oppstyr? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Tullete kjerring. Jeg har unger på 6 som ikke helt greier å styre en kopp full av væske over kjøkkengulvet. At en liten på 21mnd skulle greie det uten å søle er utopisk. Ungen ville hjelpe.. Du får kjøpe en flaske polish i gave til dama og sette en sløyfe på den... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen nick Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Det var de voksne som burde holde øye med et såpass lite barn. Ubetenksomt å gå fra det med kopper og fat på bordet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Herlighet; hun skulle heller blitt irritert på faren som lot sønnen være inne alene uten tilsyn! Synd du ikke kom på et godt svar der og da. Jeg ville også holdt meg unna dem fremover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Såpass må man definitivt tåle av en liten gutt som bare vil være snill!!! Du får minne henne på episoden når hun selv har barn på den alderen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.