Glimtipper Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 I dag er det nøyaktig, på timen, fem år siden jeg hvisket: "Epidural!" og fikk det. Om noen timer vil det være nøyaktig fem år, på timen, jeg så en liten baby komme ut av meg og fikk sjokk. Noen minutter etter vil det være nøyaktig fem år siden jeg tenkte: "Åh nei... han er stygg." I morgen vil det være nøyaktig fem år siden jeg tenkte: "Åh, han er ikke stygg allikevel." Om ti dager vil det være nøyaktig fem år siden jeg tenkte: "Han er min og herregud som jeg elsker han." Nå håper jeg han våkner snart, så han kan se vimplene og ballongene og presangene. Klokka tre skal vi ha vårt første barneselskap. Ønsk meg lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Gratulerer med dagen til storgutten - og lykke til med barneselskapet! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Og om 10 år vil du tenke: "Hva f*en var det jeg tenkte på?" *glis* En fin beskrivelse, Glimtipper. Gratulerer til deg og den "lille"! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Gratulerer med dagen og lykke til med feiringen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Gratulerer - og lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 GRATULERER med 5 års dag og lykke til med selskap :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Gratulerer så mye med lille storegutt. Ha en fin dag alle sammen!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Gratulerer med dagen til dere alle:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 En annen ting: Du skriver så levende! Håper du gjør alvor av å skrive enda mer og for enda fler en gang! Tips meg i så fall :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Gratulerer med dagen til soennen din 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Gratulerer med dagen - og lykke til med selskapet! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Gratulerer med dagen til soennen din og lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Gratulerer med dagen både til mor og sønn! http://static.partyark.co.uk/pictures/large2/3589.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Gratulerer med dagen til femåringen, og lykke til med selskapet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 gratulerer med dagen og lykke til med selskapet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Så herlig! )))))) Grattis og lykke til med selskapet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nydelig. Gratulerer med dagen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Gratulerer så masse med 5-åringen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbyPeru Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.