Gjest mammara Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Når mener dere en 11-åring bør være hjemme på kvelden når de er ute med kamerater og er et sykke unna? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 20-20.30. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Har ei jente som blir 10 i år. I sommerferien kan hun godt være borte til kl 22 forutsatt at jeg vet hun er hjemme hos venninner (ikke ute og farter). Hvis de er ute og farter et stykke unna vil jeg ha henne hjemme innen 21. På skoledager er absolutt siste frist kl 21, men som regel blir det 20 eller tidligere siden vi oftest spiser middag på kvelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dette er veldig avhengig av hvordan det er der dere bor. Dersom dere bor i et trygt nabolag, så synes jeg at det kan være ok mellom 22-23 enkelte dager (om de gjør noe hyggelig) Min 11-åring har vært med venninner på camping og hyttetur, og da har klokka blitt over 24 vet jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nå i ferien er min 11-åring ute til ca. 2130. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Vi har en regel på 21.00 på vår tolvåring. Men nå i sommer er det ofte blitt senere. Da avtaler vi for hver enkelt gang. Hun ringer og forteller hvor hun er og hva hun driver med, og så avtaler vi utfra det. Som regel blir det da til 22.00. En sjelden gang har det blitt 22.30. Men da er hun som regel rett i nærheten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Kommer an på hvor de er hen. Nå i ferien har han fått være ute til 21.30 dersom jeg vet at han er sammen med venner inne eller i nærheten av der vennene bor. Om de er ute og sykler i nærområdet slik at jeg ikke veit hvor de er, vil jeg ha ham hjem en halvtime tidligere. Om de er ute på tunet her vi bor, har han fått være ute til 22.00 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.