BobbyPeru Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Noen erfaringer? Hvordan bruker dere den? Må jo også være kjekk å ha med seg på ferie sammen med sykler siden den også fungerer som barnevogn? Hvilke type anbefales? Det ser ut som at Burley og Croozer peker seg ut. Men Burly'en er den eneste med demping. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sykkelvogn er kjekt å ha Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg har brukt sykkelvogna mye til og fra barnehagen, siden jeg også har syklet mye til jobben. Har også brukt den på handletur til butikken, korte sykkelturer osv. Jeg har ikke brukt den så mye som vogn, i og med at jeg kjøpte den når eldstejenta var ca 4 og kunne gå selv. Dersom du tenker på å ha den med på ferieturer etc, så pass på at den er lett å legge sammen og frakte. Tror vår vogn er GT, vet ikke så mye om andre merker. Den har vært grei, den er lett, grei plass til to barn pluss litt bagasje. Ting å tenke på er vel - pris - vekt - takhøyde (plass til ungene når de blir litt større (5-6 år) - bagasjeplass - hvordan tåler den vær og vind Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Vi brukte Burley'en vår masse. Ikke daglig, men mye på sykkelturer og til og fra. Burley'en er dyr, men best. Vanligvis finnes mange brukte i salg på Finn, vi solgte vår der etter noen år og fikk en bra pris. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Vi brukte Burlyen vår daglig sommer og vinter i flere år og var veldig fornøyd med den. Brukte den også som barnevogn på turer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbyPeru Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Vi brukte Burlyen vår daglig sommer og vinter i flere år og var veldig fornøyd med den. Brukte den også som barnevogn på turer. Det blir nok en slik en selv om det svir i lommebokji. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det blir nok en slik en selv om det svir i lommebokji. Sjekk nettsidene til syklistenes landsforening. Vi sparte i sin tid flere tusen på å kjøpe Burleyvogna igjennom dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.