Gå til innhold

Sykkelvogn

BobbyPeru

Anbefalte innlegg

Noen erfaringer?

Hvordan bruker dere den? Må jo også være kjekk å ha med seg på ferie sammen med sykler siden den også fungerer som barnevogn?

Hvilke type anbefales?

Det ser ut som at Burley og Croozer peker seg ut. Men Burly'en er den eneste med demping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sykkelvogn er kjekt å ha

Jeg har brukt sykkelvogna mye til og fra barnehagen, siden jeg også har syklet mye til jobben. Har også brukt den på handletur til butikken, korte sykkelturer osv. Jeg har ikke brukt den så mye som vogn, i og med at jeg kjøpte den når eldstejenta var ca 4 og kunne gå selv.

Dersom du tenker på å ha den med på ferieturer etc, så pass på at den er lett å legge sammen og frakte. Tror vår vogn er GT, vet ikke så mye om andre merker. Den har vært grei, den er lett, grei plass til to barn pluss litt bagasje.

Ting å tenke på er vel

- pris

- vekt

- takhøyde (plass til ungene når de blir litt større (5-6 år)

- bagasjeplass

- hvordan tåler den vær og vind

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Vi brukte Burley'en vår masse. Ikke daglig, men mye på sykkelturer og til og fra.

Burley'en er dyr, men best. Vanligvis finnes mange brukte i salg på Finn, vi solgte vår der etter noen år og fikk en bra pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte Burlyen vår daglig sommer og vinter i flere år og var veldig fornøyd med den. Brukte den også som barnevogn på turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte Burlyen vår daglig sommer og vinter i flere år og var veldig fornøyd med den. Brukte den også som barnevogn på turer.

Det blir nok en slik en selv om det svir i lommebokji.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok en slik en selv om det svir i lommebokji.

Sjekk nettsidene til syklistenes landsforening. Vi sparte i sin tid flere tusen på å kjøpe Burleyvogna igjennom dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...