Gå til innhold

Solkrem

Gjest blitt sløv her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer an på flere ting. Hvor sart vedkommende er bl.a, og hvor lenge det er siden siste varme soldag. Selv var jeg nettopp kjempesolbrent, selv om jeg hadde godt underlag. Dattera er 12, hun har en sterk hud, blir "aldri" solbrent etter at hun har fått god grunnfarge, og da dropper vi det. Men er man av den typen som lett blir brent er det solkrem hele sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

På begynnelsen av sommeren er jeg ganske nøye med bruk av solkrem. På denne tiden, når de til tross for været har fått en god del sol i sommer, bruker jeg solkrem bare om jeg vet vi skal være ute det aller meste av dagen, og særlig om vi da skal være ved sjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11-åringen bruker ikke solkrem nå. Ho bruker nesten aldri det i Norge. Men ho har en utrolig bra hus også, og har vel aldri blitt solbrent i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Ja, men ikke hver dag. Yngste har begynt i barnehagen igjen, og er det sol smører jeg henne om morran.

Skal vi på stranda el.l smører vi oss også. Jeg er mørkhåret og ganske brun etter sommerferien, men opplever fremdeles å bli rød på brystet og armene, så sola er sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...