Gjest blitt sløv her Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Bruker dere solkrem på barna nå hvis det er en del sol ute? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det kommer an på flere ting. Hvor sart vedkommende er bl.a, og hvor lenge det er siden siste varme soldag. Selv var jeg nettopp kjempesolbrent, selv om jeg hadde godt underlag. Dattera er 12, hun har en sterk hud, blir "aldri" solbrent etter at hun har fått god grunnfarge, og da dropper vi det. Men er man av den typen som lett blir brent er det solkrem hele sommeren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 På begynnelsen av sommeren er jeg ganske nøye med bruk av solkrem. På denne tiden, når de til tross for været har fått en god del sol i sommer, bruker jeg solkrem bare om jeg vet vi skal være ute det aller meste av dagen, og særlig om vi da skal være ved sjøen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 11-åringen bruker ikke solkrem nå. Ho bruker nesten aldri det i Norge. Men ho har en utrolig bra hus også, og har vel aldri blitt solbrent i norge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verinoca Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ja, men ikke hver dag. Yngste har begynt i barnehagen igjen, og er det sol smører jeg henne om morran. Skal vi på stranda el.l smører vi oss også. Jeg er mørkhåret og ganske brun etter sommerferien, men opplever fremdeles å bli rød på brystet og armene, så sola er sterk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.