Gjest bytte ut? Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Barna mine ligger på helt enkle, billige skumgummimadrasser. De har aldri klaget over at de ligger vondt. Har madrassene noe å si for barnas rygg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Tror ikke madrassen har så mye å si for barn som for voksne. Skumgummi er nok helt ok, så lenge det er tilstrekkelig utlufting: Det bør være sprinkler e.l. under madrassen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maitresse Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Om det er skadelig, vet jeg ikke, men jeg ville ikke likt sjøl å ligge på skumgummi hver natt. Vi har kjøpt ordentlige madrassar til ungene på IKEA, i voksne størrelser som de kan ha noen år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fioletta Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Om det er skadelig, vet jeg ikke, men jeg ville ikke likt sjøl å ligge på skumgummi hver natt. Vi har kjøpt ordentlige madrassar til ungene på IKEA, i voksne størrelser som de kan ha noen år. ''Vi har kjøpt ordentlige madrassar til ungene på IKEA'' Hva er en ordentlig madrass? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fioletta Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det tviler jeg på. Vi nordmenn er mer plaget av ryggplager nå en det vi var for endel år tilbake. Merkelig det, da veldig mange av oss har invistert i senger til 20 000,- og oppover.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det tviler jeg på. Vi nordmenn er mer plaget av ryggplager nå en det vi var for endel år tilbake. Merkelig det, da veldig mange av oss har invistert i senger til 20 000,- og oppover.. At man er mer plaget med ryggplager nå enn tidligere har nok mer med stillesittende liv enn med kvaliteten på madrasser å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maitresse Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 ''Vi har kjøpt ordentlige madrassar til ungene på IKEA'' Hva er en ordentlig madrass? Husker ikke hva vi kjøpte, men den finnes sikkert her: http://www.ikea.com/no/no/search/?query=madrass+%2B+barn Det er vel hva jeg mener med noenlunde "skikkelige madrasser". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er ingenting som har ødelagt så mange rygger som Happy- og Club8-møblene på 70- og 80-tallet, i følge min fysioterapeut. De hadde jo tynne skumgummimadrasser, ofte på sponplate. Og "alle" skulle ha dem. Fysioterapeuten nevnte også ei vektgrense når det gjalt skumgummimadrass. Så invester i skikkelige madrasser til ungene også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Vi har byttet ut til jentene nå. De har ligget på skumgummimadrasser, men får Svane Classic nå. De er 9 og 10 år gamle og veier i underkant av 30 kg. Eldstemor har klaget litt over at hun synes madrassen sin er tynn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbris Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Vi har Jensen-madrasser, både til oss og ungene.. Kostet en del, men er verdt hver krone :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Gutta på 8 og 10 har Jensen-madrasser og er veldig fornøyde. Jenta er under skolealder og har fortsatt skumgummi + overmadrass av den litt tynnere sorten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.