Gå til innhold

Sukk - barna våre er blitt store

Gjest prust

Anbefalte innlegg

*Hehe* Vi var på Junibakken ved Grøna Lund i Stockholm i sommer og jeg tror faktisk at tantene og mamma koste seg hakket mer enn 9- og 11-åringen. :o) Selv om ungene også syntes det var fint da.

Jeg har vært på Grøna Lund én gang, da jeg var 12-13 år, og det eneste jeg husker var en grufull greie som het "Flygande mattan" som jeg var oppe i, og jeg ble dridårlig og kvalm :-(

Tror ungene våre hadde elsket det! Hvor de har karusell-genene fra, aner jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

10

• Katt-ja

4

• laban

3

• grot

3

Mest aktive i denne tråden

Ja vi merker det hos oss også. Før i feriene har ungene lekt og lekt, men i år har tydeligvis storebror (11) rykket et hakk unna lillesøster (8,5) for disse ukene har de kranglet mer enn de har lekt. Foreslår jeg en aktivitet for dem sier den ene" ja" og den andre "nei" av rent prinsipp virker det som. I tillegg har lillesøster vært syk deler av sommeren og er ekstremt nærtagende, så hun hyler for den minste ting.

Tror kanskje Tivoli i København, Tusenfryd og Sommarland i Bø er mer passende for aldersgruppa forøvrig...

Tusenfryd er uaktuelt, vi kjørte forbi der i dag, og sånne bergog dalbaner får de vente med til de er store nok til å ta dem uten voksnefølge.... Vi voksne tør i alle fall ikke oppi der!

Men Sommarland i Bø tror jeg vi skal prøve neste sommer :-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje Tusenfryd, Skara Sommarland o.l. er mer aktuelt nå:-)

Vi var i Skara SOmmarland for 3 år siden. Dessverre var det kaldt den dagen vi var der, så vi fikk ikke badet. Men dit drar vi gjerne igjen ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd er uaktuelt, vi kjørte forbi der i dag, og sånne bergog dalbaner får de vente med til de er store nok til å ta dem uten voksnefølge.... Vi voksne tør i alle fall ikke oppi der!

Bø er først og fremst badeorientert. Fint på en varm dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Hvor gamle er de som ikke vil bli med?

Voksne nok til å være hjemme og klare seg selv, hvis det var det du lurte på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye forskjellig på Tusenfryd også, mange av attraksjonene er mye snillere enn de som synes fra veien :-)

jeg er der en gang i året med korpset, og de fyker rundt som gale alle sammen, alle er mellom 8 og 12 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Voksne nok til å være hjemme og klare seg selv, hvis det var det du lurte på:-)

jaja, det regner jeg med, men lurte på når de er voksne nok. hvor gamle er de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

jaja, det regner jeg med, men lurte på når de er voksne nok. hvor gamle er de?

Det kommer an på personligheten til ungdommene. Hadde jeg hatt mistanke om at de vil finne på noe tull, ville jeg ikke reist fra dem.

Min eldste er gammel og moden nok til å kunne bo alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Det kommer an på personligheten til ungdommene. Hadde jeg hatt mistanke om at de vil finne på noe tull, ville jeg ikke reist fra dem.

Min eldste er gammel og moden nok til å kunne bo alene.

ja, men hvor gammel? Jeg har så små unger at jeg håper å få ha de med på ferie i mange år enda, men vet jo ikke.... 12 åringen var lite lysten på bilferie i år og kunne godt tenkt seg å være hjemme. Det er selvfølgelig helt uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

ja, men hvor gammel? Jeg har så små unger at jeg håper å få ha de med på ferie i mange år enda, men vet jo ikke.... 12 åringen var lite lysten på bilferie i år og kunne godt tenkt seg å være hjemme. Det er selvfølgelig helt uaktuelt.

De er mye eldre enn ditt barn:-)

Jeg hadde ikke latt en 12-åring være hjemme alene jeg heller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

De er mye eldre enn ditt barn:-)

Jeg hadde ikke latt en 12-åring være hjemme alene jeg heller:-)

Ok, du vil ikke si alderen. greitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''12 åringen var lite lysten på bilferie i år og kunne godt tenkt seg å være hjemme. Det er selvfølgelig helt uaktuelt.''

Da håper jeg for 12-åringens skyld at det ikke var en laaaang bilferie? Trasig å dra på ferie når det ikke er noe alle har lyst til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...