Gå til innhold

Vognanbefaling til gutt på 6 måneder.

Gjest Livesdatter

Anbefalte innlegg

Gjest Livesdatter

Det skal trilles mye - både på asfalt og noe på gode skogsveier. Gutten er lang! Jeg er helt ukjent i jungelen av vogner, og trenger noen anbefalinger. Nå bruker jeg en ti år gammel brukt vogn - den er utrolig tung!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da minstemann her i huset var 8 mnd kjøpte vi en Urban Jungel Mountain Buggy. Og det er definitivt den beste vognen jeg noen gang har trillet - både før og etter!

Ulempen når barnet bare er 6 mnd er at du ikke får lagt ryggen 100% flatt.

Ellers er det vogna over alle vogner både på asfalt og i ulent terreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livesdatter

Da minstemann her i huset var 8 mnd kjøpte vi en Urban Jungel Mountain Buggy. Og det er definitivt den beste vognen jeg noen gang har trillet - både før og etter!

Ulempen når barnet bare er 6 mnd er at du ikke får lagt ryggen 100% flatt.

Ellers er det vogna over alle vogner både på asfalt og i ulent terreng.

Hva slags merke er dette? Jeg skal sjekke det opp! Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på jubalong - bedre vogn finnes ikke. Minsten her har brukt sin siden hun var sju mnd, og den har vært helt super. Kjempegod å trille, og frøkna elseker den!

Det eneste jeg anger på med OTH'en vår er at vi ikke hadde bag til den slik at vi kunne bruke den helt fra fødselen - vi hadde den bare som sportsvogn, og en Simo dypvogn først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med jubalong, kjempegod vogn, men ulempen er at den vender bort fra den som triller. Mange mener at det er uheldig, og iallefall er det ikke alle barn/foreldre det passer for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livesdatter

Lurer på om det heter OTH - One Tree Hill her i Norge, eller Mountain Buggy.

http://biteringen.no/produkter/barnevogner/mountain-buggy/urban-jungle/?gclid=COKpt6yzqqMCFYssDgodIFXK5Q

Mulig jeg har gjort et dårlig kjøp nå :-S Fant en brukt vogn på Finn.no i går og kjøpte den uten å ha prøvd den. Den så liten og praktisk ut. Den heter Teutonia Spirit S3. Har ikke råd til ny vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har gjort et dårlig kjøp nå :-S Fant en brukt vogn på Finn.no i går og kjøpte den uten å ha prøvd den. Den så liten og praktisk ut. Den heter Teutonia Spirit S3. Har ikke råd til ny vogn.

Den ser kjempefin ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert helt grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...