Gjest Livesdatter Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det skal trilles mye - både på asfalt og noe på gode skogsveier. Gutten er lang! Jeg er helt ukjent i jungelen av vogner, og trenger noen anbefalinger. Nå bruker jeg en ti år gammel brukt vogn - den er utrolig tung! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milde Mathilde Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Babyjogger City. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Da minstemann her i huset var 8 mnd kjøpte vi en Urban Jungel Mountain Buggy. Og det er definitivt den beste vognen jeg noen gang har trillet - både før og etter! Ulempen når barnet bare er 6 mnd er at du ikke får lagt ryggen 100% flatt. Ellers er det vogna over alle vogner både på asfalt og i ulent terreng. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livesdatter Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Da minstemann her i huset var 8 mnd kjøpte vi en Urban Jungel Mountain Buggy. Og det er definitivt den beste vognen jeg noen gang har trillet - både før og etter! Ulempen når barnet bare er 6 mnd er at du ikke får lagt ryggen 100% flatt. Ellers er det vogna over alle vogner både på asfalt og i ulent terreng. Hva slags merke er dette? Jeg skal sjekke det opp! Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hva slags merke er dette? Jeg skal sjekke det opp! Tusen takk! Lurer på om det heter OTH - One Tree Hill her i Norge, eller Mountain Buggy. http://biteringen.no/produkter/barnevogner/mountain-buggy/urban-jungle/?gclid=COKpt6yzqqMCFYssDgodIFXK5Q 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hør på jubalong - bedre vogn finnes ikke. Minsten her har brukt sin siden hun var sju mnd, og den har vært helt super. Kjempegod å trille, og frøkna elseker den! Det eneste jeg anger på med OTH'en vår er at vi ikke hadde bag til den slik at vi kunne bruke den helt fra fødselen - vi hadde den bare som sportsvogn, og en Simo dypvogn først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Enig med jubalong, kjempegod vogn, men ulempen er at den vender bort fra den som triller. Mange mener at det er uheldig, og iallefall er det ikke alle barn/foreldre det passer for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livesdatter Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Lurer på om det heter OTH - One Tree Hill her i Norge, eller Mountain Buggy. http://biteringen.no/produkter/barnevogner/mountain-buggy/urban-jungle/?gclid=COKpt6yzqqMCFYssDgodIFXK5Q Mulig jeg har gjort et dårlig kjøp nå :-S Fant en brukt vogn på Finn.no i går og kjøpte den uten å ha prøvd den. Den så liten og praktisk ut. Den heter Teutonia Spirit S3. Har ikke råd til ny vogn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Mulig jeg har gjort et dårlig kjøp nå :-S Fant en brukt vogn på Finn.no i går og kjøpte den uten å ha prøvd den. Den så liten og praktisk ut. Den heter Teutonia Spirit S3. Har ikke råd til ny vogn. Den ser kjempefin ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livesdatter Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Den ser kjempefin ut :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Mulig jeg har gjort et dårlig kjøp nå :-S Fant en brukt vogn på Finn.no i går og kjøpte den uten å ha prøvd den. Den så liten og praktisk ut. Den heter Teutonia Spirit S3. Har ikke råd til ny vogn. Er sikkert helt grei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.