caprice Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Skolen våre to barn går på fikk ny rektor til jul, og foreløbig er vi knallfornøyde. Det siste rektor bestemte var at elevene som nå begynner i 5. klasse skulle få gå på SFO frem til skolestart pga veldig lang sommerferie i Oslo (9 uker). Kanskje dette skjer på andre skoler også uten at jeg vet det? Selv har vi en kommende 5. klassing som er ekstremt aktiv, og som helst skal ha noe på programmet 110% av tiden hun er våken. Hun funker svært dårlig i eget selskap, så for oss foreldre som ikke har 9 ukers sommerferie er dette virkelig en gavepakke. Vi er også i den heldige situasjon at skolen har en flott SFO ordning. Uvanlig mange barn velger å gå fulltid på SFO ut 4. klasse, noe jeg synes er fint. Alternativet hos oss vet jeg ville vært å gå hjem for å se på tv, evt sitte og spille Nintendo/tv-spill. Lekser gjøres ikke om vi ikke henger over henne. Datteren vår gleder seg allerede til de siste ukene på SFO. Bare synd tilbudet ikke fortsetter inn i skoleåret.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Så koselig å høre noen si noe positivt om skole/rektor osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.