Gå til innhold

Gravid og medisiner

Gjest maja32

Anbefalte innlegg

Gjest maja32

Hei jeg er ei jente på 32 år og jeg har en datter på 13 år som bor i fosterhjem fordi at da min 5 år yngre lillesøster ble drept begynte jeg å ruse meg for å døyve smerten. Jeg har alltid gjort min beste til tross for dette og har aldri utsatt henne for omsorgssvikt eller noe sånt, hun betyr alt for meg. Nå har jeg vært rusfri siden desember 2008, men jeg har brukt temgesic siden de. I tilegg har jeg slitt med angstproblemer i 12 år og har også brukt div beroligende. Nå fant jeg ut at jeg er gravid i uke 8, og jeg ble først i skjokk fordi at jeg har fått beskjed i årevis om at jeg nok ikke ville få flere barn pga div ting som ikke fungerer i kroppen min, men etter at skjokket la seg ble jeg fryktelig glad for jeg har ønsket meg et barn til fryktelig mye og jeg er lkivredd for viss jeg tar abort vil jeg ikke kunne bli gravid flere ganger og det hadde knust meg. Nå har jeg inngått en avtale med legen min om nedtrappning og slutte på temgesic, men er det lurt og i så tilfelle hvor mye skader kan babyen få av dette preparatet? Og i forhold til mine angstplager, hvilken medisin er best å bruke under graviditet? jeg vil bruke minst mulig av noe som helst under svangerskapet, men jeg vil heller ikke utsette barnet for stesset som kommer fra angst og russug. MIn lege er ærlig ang det at han har ikke så mye ekspertise innen dette så derfor spør jeg deg om hjelp til å få svar på disse spørsmålene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...