Gjest Livesdatter Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det ble en brukt Teutonia Spirit S3. Jeg har kjøpt den på Finn.no uten å prøve den først :-S Please - ikke si jeg har kjøpt katta i sekken? Sønnen min er 6 mnd. nå og jeg er så lei av den ti år gamle og utrolig tunge Simo vogna! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hos oss Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Den ser kjempefin ut. Den kan legges helt flatt når han skal sove, og du kan snu vognen slik at han kan sitte mot den som triller, eller i kjøreretning. Jeg tror du har gjort et fint kjøp! http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=496020&b_kid=240274 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livesdatter Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Den ser kjempefin ut. Den kan legges helt flatt når han skal sove, og du kan snu vognen slik at han kan sitte mot den som triller, eller i kjøreretning. Jeg tror du har gjort et fint kjøp! http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=496020&b_kid=240274 Puh! Det var godt å høre! Den må jo i hvertfall være bedre enn den store vogna jeg har nå, som jeg ikke orker å trille i oppoverbakker engang. Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Millas mormor Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nabogutten vokste ut av den vogna da han var 13 mnd. Den er kort i ryggen og har dårlige hjul ift. OTH. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livesdatter Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nabogutten vokste ut av den vogna da han var 13 mnd. Den er kort i ryggen og har dårlige hjul ift. OTH. Oj da! Og gutten min som allerede er så lang! :-S Men jeg har nettopp fått vogna, og den virker veldig lett og fin! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.