Gjest noen som kan hjelpe meg litt? Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 jeg jobber med en dame som hadde bursdag nå i sommer. Jeg finn noen kremmer og sånt av henne da jeg hadde bursdag i vinter, så nå er det min tur.... Noen som er kreative og har idè til hva jeg kan kjøpe til henne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Blomster, lys/lysestake, vin (hvis du er sikker på at hun ikke er totalavholds, selvfølgelig...), bok (gavekort hvis du ikke vet hva hun liker å lese). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvis hun ikke er altfor ung: Den av disse bøkene som passer best til den perioden hun var barn: http://cdon.no/b%C3%B8ker/hirsch,_kristin_von/barndom_:_50-tallet-893963 Man trenger ikke være noen lesehest for å like den serien. De har dem i bokhandelen. Få med byttekort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.