Gjest Livesdatter Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Er det noen som har erfaring med dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg tror du skal ha litt ekstra fint tøy om du skal få solgt det. Det finnes så mye fint og billig i butikkene nå. Jeg har droppet hele prosjektet og gir bort alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest min erfaring Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvis du har ekstra pene / dyre plagg, eller festantrekk, eller yttertøy (dyre vinterdresser osv), så er det et marked for det. Har du store poser med vanlig brukt tøy fra kjedebutikkene, er det beste å gi det bort. Evt en liten sum for en hel pose med klær i en viss størrelse. Det er gratis med gibortannonser på Finn, hvis du ikke kjenner noen som kan arve. En fin måte å spare litt penger og miljø på, er å feks sette opp en lapp i barnehagen om at du gir bort klær i str 92 og 98 og gjerne tar i mot klær i str 104 og 110. Det behøver ikke være de samme du gir til som gir klær til deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.