Gjest Fieli Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvordan er det der med infeksjoner og skrubbsår i fht bading? Bør barna holdes borte fra badebasseng (klor) til sårene er grodd? Eller er det greit hvis man dekker til sårene med bandasjer? Skrubbsårene er i ansiktet, så vil jo gjerne at arrene ikke skal bli verre pga bading. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kommer nå an på hvor store/dype skrubbsårene er. Vanlige skrubbsår gror stort sett helt uten arr, og det er ikke noe problem å bade. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verinoca Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg ville kanskje ventet ja. Sår gror best når de holdes tørre, og det er jo en viss infeksjonsfare som du skriver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbyPeru Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Nei, ikke her i Norge. I Syden ville jeg kanskje vurdert det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 I tilfelle hadde det vel ikke vært mange unger i badebassengene rundt om.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg har aldri tenkt tanken engang, jeg... Mulig det gror bedre hvis det holdes tørt hele tiden, men 4-åringen min har prikkete merker i fjeset etter et skrubbsår der etter fall på sykkel tidligere i sommer - jeg satser på at det forsvinner etter hvert, sånt gjør jo gjerne det. Jeg hadde ikke nekta ungen å bade, nei... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.