Gå til innhold

Er du pen? (skala)

Anbefalte innlegg

Gjest Sussedama
Skrevet

På en skala fra 1-10 hvor 10 er peneste, hvor er du?

Jeg er en femmer tenker jeg.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

8

• Babette

3

• hidi, the scorpion

3

• Glimtipper

2

Gjest Lotus77
Skrevet

Jeg vil si en god 8'er ;-)

Nei, vet du - smaken er som baken...

og skal man måle seg etter hva slags skjønnhetsskala moteindustrien vil ha?

Eller hva slags skala menn vil ha? Der er jo smaken i alle fall som baken.

Noen liker lubne, noen liker skrinne, noen liker blonde, osv....

Gjest Sussedama
Skrevet

11.

:-)

Med vennlig hilsen

Sukk, er jeg den eneste som er ærlig?

Skrevet

Sukk, er jeg den eneste som er ærlig?

Det vet vi jo strengt tatt ikke om du er, og ei heller vet du om jeg er det! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det må i såfall være innen C-programmering, det. XD

Neida, jeg bare liker å overgå forventingene! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er helt umulig å si.... En dag kan jeg føle meg som en ener og en dag som en tier (eller..eh.. kanskje ikke tier men åtter ;-)).

Gjest verinoca
Skrevet

På mitt beste er jeg en svak 9'er, på mitt dårligste er jeg en 2'er. Men rangeringen kommer mye an på selvfølelsen min også, ikke bare hva jeg ser i speilet. Og selvfølelsen varierer veldig! ;-)

Har alltid fått høre at jeg er "pen", derfor har jeg et litt anstrengt forhold til det. Vil heller bli likt for personlighet enn utseende.

Gjest pissedOff
Skrevet

Jeg tror faktisk jeg er over gjennomsnittet, men det varierer hvor høyt over gjennomsnittet jeg føler meg;)

Jeg har en flott kropp, men ansiktet mitt er litt merkelig. Fra noen vinkler er jeg ikke særlig pen, fra andre, så er jeg smashing.

Så kanskje en 8 da.

Skrevet

For samboer er jeg den vakreste han noen gang har sett og en soleklar 10'er. For nabogutten er jeg en 3'er. For venninna mi er jeg en god 7'er. For fyren jeg ikke kjenner som går nedover gata er jeg en 2'er. For brødrene mine er jeg en 6'er. For meg selv er jeg alt fra en 1'er til en 5'er.

Gjest verinoca
Skrevet

Hoho! Den filmen har jeg ikke sett, må visst få endret på det ganske kjapt :-)

Skrevet

For samboer er jeg den vakreste han noen gang har sett og en soleklar 10'er. For nabogutten er jeg en 3'er. For venninna mi er jeg en god 7'er. For fyren jeg ikke kjenner som går nedover gata er jeg en 2'er. For brødrene mine er jeg en 6'er. For meg selv er jeg alt fra en 1'er til en 5'er.

Med mindre din samboer bruker en hvit stokk for å finne veien, så bør du lytte til ham!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Den så jeg for over 20 år siden! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med mindre din samboer bruker en hvit stokk for å finne veien, så bør du lytte til ham!

Med vennlig hilsen

Selvfølgelig! Han er tross alt den eneste jeg trenger å tiltrekke meg på det viset uansett ;)

Skrevet

Om det ble holdt en avstemning ville jeg kanskje vært en 3er... sannelig om jeg veit.

Poenget er jo at man ikke holder avstemninger i RL; det holder (vanligvis) med at én liker deg.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hvis jeg vil ha mer enn én kone, da?

Da må du lete litt mer, og så må du finne koner som er villige til slikt.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...