Gå til innhold

Er du pen? (skala)

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg sprenger din skala, så pen er jeg;)))

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

8

• Babette

3

• hidi, the scorpion

3

• Glimtipper

2

Skrevet

Jeg sprenger din skala, så pen er jeg;)))

Oppover eller nedover? ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Oppover eller nedover? ;-)

Hva tror du?

Selvfølgelig oppover;))

Skrevet

Jeg er sånn middels pen, men jeg er så vanvittig sjarmerende at folk blir slått i svime.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg er sånn middels pen, men jeg er så vanvittig sjarmerende at folk blir slått i svime.

Sånn er det bare, vet du;)))

Skrevet

Jeg føler meg innimellom litt over snittet, men som regel ligger jeg nok midt på ;)

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke hvordan jeg ser ut. I hotellheiser er det alltid slemme speil, og jeg er en 2er. Når jeg kommer opp på rommet møter jeg som regel et snilt speil, særlig på badet, og er oppe i 7-8.

På bilder smiler jeg, og da ser jeg penere ut enn i virkeligheten. For jeg smiler aldri i speilet.

Dette gjelder ansiktet. Kroppen er mer stabilt bra. Men jeg står jo ikke naken i hotellheiser, så hvem vet.

Gjest harikkenickfortiden
Skrevet

Jeg er ikke pen. er nok en ener.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke hvordan jeg ser ut. I hotellheiser er det alltid slemme speil, og jeg er en 2er. Når jeg kommer opp på rommet møter jeg som regel et snilt speil, særlig på badet, og er oppe i 7-8.

På bilder smiler jeg, og da ser jeg penere ut enn i virkeligheten. For jeg smiler aldri i speilet.

Dette gjelder ansiktet. Kroppen er mer stabilt bra. Men jeg står jo ikke naken i hotellheiser, så hvem vet.

Dette kunne jeg ha skrevet selv. Hotellheiser er noe forferdelige greier ;o)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ikke heisene, men speilene selvfølgelig:-)

Gjest Elextra
Skrevet

''Hotellheiser er noe forferdelige greier ;o)

''

Godt å høre det ikke bare er meg!

Jeg forbinder slike heis-speil med jobbturer; jeg har fiffet meg opp før jeg skal ut og treffe folk, og synes jeg uansett ser ut som et takras!

Skrevet

Godt å høre at vi er flere. Olav Thon, bygg et hotell med snille speil i heisen, så kommer vi styrtende!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''Hotellheiser er noe forferdelige greier ;o)

''

Godt å høre det ikke bare er meg!

Jeg forbinder slike heis-speil med jobbturer; jeg har fiffet meg opp før jeg skal ut og treffe folk, og synes jeg uansett ser ut som et takras!

Jeg tror de lyver de speilene. Nekter å tro at jeg ser så jævlig ut:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg tror de lyver de speilene. Nekter å tro at jeg ser så jævlig ut:-)

Jeg tror jeg må drikke (enda) oftere. De få pene bildene som blir tatt av meg er etter et glass eller to!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Godt å høre at vi er flere. Olav Thon, bygg et hotell med snille speil i heisen, så kommer vi styrtende!

Ja, det ville han tjent på:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg tror jeg må drikke (enda) oftere. De få pene bildene som blir tatt av meg er etter et glass eller to!

;-)

Jeg liker å være forberedet nå jeg blir tatt bilde av, slik at jeg kan smile bredt og "heise opp" ansiktet:-)

Skrevet

Ja, det ville han tjent på:-)

Jeg så ham forresten i Operaen i sommer, med lua på.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg så ham forresten i Operaen i sommer, med lua på.

;o)

Gjest Elextra
Skrevet

;-)

Jeg liker å være forberedet nå jeg blir tatt bilde av, slik at jeg kan smile bredt og "heise opp" ansiktet:-)

Jeg ser tragisk ut nettopp når jeg liksom forbereder meg til å bli tatt bilde av. Kanskje godt jeg ikke ble skuespiller eller modell (i den grad det var noe alternativ...).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...