hidi, the scorpion Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Jeg sprenger din skala, så pen er jeg;))) 0 Siter
Sør Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Jeg sprenger din skala, så pen er jeg;))) Oppover eller nedover? ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Oppover eller nedover? ;-) Hva tror du? Selvfølgelig oppover;)) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Jeg er sånn middels pen, men jeg er så vanvittig sjarmerende at folk blir slått i svime. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Jeg er sånn middels pen, men jeg er så vanvittig sjarmerende at folk blir slått i svime. Sånn er det bare, vet du;))) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Jeg føler meg innimellom litt over snittet, men som regel ligger jeg nok midt på 0 Siter
Babette Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Jeg vet egentlig ikke hvordan jeg ser ut. I hotellheiser er det alltid slemme speil, og jeg er en 2er. Når jeg kommer opp på rommet møter jeg som regel et snilt speil, særlig på badet, og er oppe i 7-8. På bilder smiler jeg, og da ser jeg penere ut enn i virkeligheten. For jeg smiler aldri i speilet. Dette gjelder ansiktet. Kroppen er mer stabilt bra. Men jeg står jo ikke naken i hotellheiser, så hvem vet. 0 Siter
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Jeg er ikke pen. er nok en ener. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Jeg vet egentlig ikke hvordan jeg ser ut. I hotellheiser er det alltid slemme speil, og jeg er en 2er. Når jeg kommer opp på rommet møter jeg som regel et snilt speil, særlig på badet, og er oppe i 7-8. På bilder smiler jeg, og da ser jeg penere ut enn i virkeligheten. For jeg smiler aldri i speilet. Dette gjelder ansiktet. Kroppen er mer stabilt bra. Men jeg står jo ikke naken i hotellheiser, så hvem vet. Dette kunne jeg ha skrevet selv. Hotellheiser er noe forferdelige greier ;o) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Dette kunne jeg ha skrevet selv. Hotellheiser er noe forferdelige greier ;o) Ikke heisene, men speilene selvfølgelig:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Dette kunne jeg ha skrevet selv. Hotellheiser er noe forferdelige greier ;o) ''Hotellheiser er noe forferdelige greier ;o) '' Godt å høre det ikke bare er meg! Jeg forbinder slike heis-speil med jobbturer; jeg har fiffet meg opp før jeg skal ut og treffe folk, og synes jeg uansett ser ut som et takras! 0 Siter
Babette Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Dette kunne jeg ha skrevet selv. Hotellheiser er noe forferdelige greier ;o) Godt å høre at vi er flere. Olav Thon, bygg et hotell med snille speil i heisen, så kommer vi styrtende! 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 ''Hotellheiser er noe forferdelige greier ;o) '' Godt å høre det ikke bare er meg! Jeg forbinder slike heis-speil med jobbturer; jeg har fiffet meg opp før jeg skal ut og treffe folk, og synes jeg uansett ser ut som et takras! Jeg tror de lyver de speilene. Nekter å tro at jeg ser så jævlig ut:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Jeg tror de lyver de speilene. Nekter å tro at jeg ser så jævlig ut:-) Jeg tror jeg må drikke (enda) oftere. De få pene bildene som blir tatt av meg er etter et glass eller to! 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Godt å høre at vi er flere. Olav Thon, bygg et hotell med snille speil i heisen, så kommer vi styrtende! Ja, det ville han tjent på:-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Jeg tror jeg må drikke (enda) oftere. De få pene bildene som blir tatt av meg er etter et glass eller to! ;-) Jeg liker å være forberedet nå jeg blir tatt bilde av, slik at jeg kan smile bredt og "heise opp" ansiktet:-) 0 Siter
Babette Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Ja, det ville han tjent på:-) Jeg så ham forresten i Operaen i sommer, med lua på. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Jeg så ham forresten i Operaen i sommer, med lua på. ;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 ;-) Jeg liker å være forberedet nå jeg blir tatt bilde av, slik at jeg kan smile bredt og "heise opp" ansiktet:-) Jeg ser tragisk ut nettopp når jeg liksom forbereder meg til å bli tatt bilde av. Kanskje godt jeg ikke ble skuespiller eller modell (i den grad det var noe alternativ...). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.