Gjest finner ikke noe i butikkene nå? Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hva ville dere hatt på en gutt 1 år som dåpsantrekk? Jeg har tenkt både på bunad eller hvit skjorte med svart bukse. men hvor finner jeg dette i butikkene på denne årstiden? Røff og tøff kjeden har lagt ned hos oss og det var det eneste stedet som jeg har sett noe i sommer. Noen forslag hvor jeg skal lete? Hva synes dere er pent? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Kanskje du kan få tak i barnebunad eller fantasibunad. Det selges på Bogerud tekstil og sparkjøp året rundt. Får du ikke tak i det kan han kanskje ha hvit skjorte og en pen bukse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Pent - blådress med hvit skjorte og slips/sløyfe. I barnevennlig stoff og fasong selvsagt. Det hadde jeg som ettermiddagsantrekk til min sønn da han ble døpt 9 mnd gammel. Men hvor man skal finne det, er jeg mer usikker på. Tror kanskje du skal satse på mer uavhengige butikker med barneklær, de har ofte mer utvalg og mer spesielt tøy som ikke "alle" har. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg liker ikke stilen med skjorte og slips til så små gutter jeg da. Hadde selv matrosdress til poden her som ble døpte 20 mnd gammel. Kjøpt på Fru Lyng. Det selges masse matrosdresser før 17.mai ser jeg, men kanskje ikke så sent på sommeren..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.