Gå til innhold

Dåpsantrekk til 1 år gutt

Gjest finner ikke noe i butikkene nå?

Anbefalte innlegg

Gjest finner ikke noe i butikkene nå?

Hva ville dere hatt på en gutt 1 år som dåpsantrekk? Jeg har tenkt både på bunad eller hvit skjorte med svart bukse. men hvor finner jeg dette i butikkene på denne årstiden? Røff og tøff kjeden har lagt ned hos oss og det var det eneste stedet som jeg har sett noe i sommer.

Noen forslag hvor jeg skal lete? Hva synes dere er pent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan få tak i barnebunad eller fantasibunad. Det selges på Bogerud tekstil og sparkjøp året rundt. Får du ikke tak i det kan han kanskje ha hvit skjorte og en pen bukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent - blådress med hvit skjorte og slips/sløyfe. I barnevennlig stoff og fasong selvsagt. Det hadde jeg som ettermiddagsantrekk til min sønn da han ble døpt 9 mnd gammel.

Men hvor man skal finne det, er jeg mer usikker på. Tror kanskje du skal satse på mer uavhengige butikker med barneklær, de har ofte mer utvalg og mer spesielt tøy som ikke "alle" har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke stilen med skjorte og slips til så små gutter jeg da. Hadde selv matrosdress til poden her som ble døpte 20 mnd gammel. Kjøpt på Fru Lyng. Det selges masse matrosdresser før 17.mai ser jeg, men kanskje ikke så sent på sommeren..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...