Gjest apelsin Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Kan alle dere andre som har barn med adhd som er på denne siden be legen til barnet deres med adhd om å få prøve dexedrine? Hvis det blir flere som får dexedrine enn det er de som får ritalin, da kommer nok den også i felleskatalogen og flere leger blir klarover den medisinen. Den er den adhd medisinen med minst bivirkninger på. Anonym med fas. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Er det ikke noen som har bokstavbarn på denne siden lenger? Anonym med fas. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det er ikke noen som har svart meg på dette innlegget. Kan noen nå være så snill og svare meg? Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg får jo ikke noen svar av noen. Jeg er veldig lei meg for det. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Før var det mange foreldre til bokstavbarn som svarte på spørsmålene til folk. Hvorfor er det ikke noen som svarer på dette spørsmålet? Anonym med fas. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Før var det mange foreldre til bokstavbarn som svarte på spørsmålene til folk. Hvorfor er det ikke noen som svarer på dette spørsmålet? Anonym med fas. Jeg tror du bør roe ned litt nå. Det er ingen her på forumet som kan hjelpe deg i øyeblikket. Kan du ringe legen din? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg tror du bør roe ned litt nå. Det er ingen her på forumet som kan hjelpe deg i øyeblikket. Kan du ringe legen din? Hva som gjør at det ikke er noen på dette forumet nå for øyeblikket når det var det før? Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hva som gjør at det ikke er noen på dette forumet nå for øyeblikket når det var det før? Anonym. Noen har ferie og sover. Noen er på jobb. Nhd er ikke her akkurat nå og de som er her, har ikke greie på det du spør om. Skulle gjerne ha hjulpet deg, men jeg har ikke peiling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hva som gjør at det ikke er noen på dette forumet nå for øyeblikket når det var det før? Anonym. Det har aldri vært spesielt stor aktivitet her. Det finnes egne foreninger / nettsider for diagnosebarn, utenfor DOL. Du har fått link til disse tidligere. Kanskje har disse "overtatt" for dette forumet. Det skjedde noe liknende med DOLs forum for Graviditet da barnimagen-siden tok av for alvor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Noen har ferie og sover. Noen er på jobb. Nhd er ikke her akkurat nå og de som er her, har ikke greie på det du spør om. Skulle gjerne ha hjulpet deg, men jeg har ikke peiling. Det forstår jeg hvis du ikke har noen barn med foreksempel fas,fae,adhd,autisme eller aspergers. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det har aldri vært spesielt stor aktivitet her. Det finnes egne foreninger / nettsider for diagnosebarn, utenfor DOL. Du har fått link til disse tidligere. Kanskje har disse "overtatt" for dette forumet. Det skjedde noe liknende med DOLs forum for Graviditet da barnimagen-siden tok av for alvor. Hva er siden på dol da? Jeg vet at det er www. men jeg vet ikke resten. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hva er siden på dol da? Jeg vet at det er www. men jeg vet ikke resten. Anonym. Nå tror jeg ikke jeg forsto spørsmålet ditt. Jeg mente at de som er opptatt av de diagnosegruppene du spør om, ofte har sine egne nettsider og foreninger. DOL er en generell helseside, og mange av de faste brukerne har verken diagnoser eller sykdommer. Derfor er det liten aktivitet på "spesialforumene". Du får søke litt rundt, se f.eks. her: http://www.fasd.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Nå tror jeg ikke jeg forsto spørsmålet ditt. Jeg mente at de som er opptatt av de diagnosegruppene du spør om, ofte har sine egne nettsider og foreninger. DOL er en generell helseside, og mange av de faste brukerne har verken diagnoser eller sykdommer. Derfor er det liten aktivitet på "spesialforumene". Du får søke litt rundt, se f.eks. her: http://www.fasd.no/ Takk for svar. J har fas og da er det ikke alt j forstår av beskjeder så det må være mer grundige beskjeder. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvorfor skjer dette?? Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det er ikke noen som har svart meg på dette innlegget. Kan noen nå være så snill og svare meg? Anonym. Hei! Du får ikke svar fordi ingen vet hva de skal svare deg. Les gjennom svar du har fått tidligere. Spør legen din om hjelp til å finne den informasjonen du savner! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg får jo ikke noen svar av noen. Jeg er veldig lei meg for det. Anonym. Sånn er det med dol - du kan ikke tvinge folk til å svare eller mase dem til å svare. Det at du ikke får svar, betyr vel at folk ikke har noe svar til deg... Du får ikke flere svar ved å mase. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.