Gå til innhold

Frognerbadet VS Tøyenbadet

Gjest håper på raske svar så vi kan planlegge morgendagen..

Anbefalte innlegg

Gjest håper på raske svar så vi kan planlegge morgendagen..

Sønnen min lærte å svømme i sommer da vi var i syden, men jeg merker at det blir for få badeturer hjemme i Oslo.

Jeg har fri i morgen og lurte på om jeg skulle ta han med å bade i morgen. Hva er best av Tøyenbadet og Frognerbadet? Jeg har ikke tenkt å bade selv, er det ok å sitte ved kanten å se på mens han bader? (han er 9 år)

Hvordan er det med garderobe de to stedene? Er det slik at han må inn alene og er det enkelt å orientere seg for en 9 åring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært i Frognerbadet, men var i Tøyenbadet i vår. Det var flott der - men jeg ble forvirret da jeg kom ut av garderoben, fordi en måtte gå OPP en etasje for å komme til bassenget :-)

Vet ikke noe om det med å bare være med og være på bassengkanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det meldt høljeregn på Østlandet, så da ville jeg definitivt ha valgt Tøyebadet! Der kan man være innendørs også, mens Frognerbadet jo bare er ute.

Ellers ville jeg heller anbefalt (hvis det ikke er for langt for dere å kjøre) Risenga svømmehall (lite badeland) i Asker, som har bl.a. bølgebasseng og boblebad. Eller hvis dere bor på motsatt kant av Oslo: kjøre til tilsvarende i Askim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...