Gjest Trenger svar øyeblikkelig Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg har angst. Mot angst får jeg sobril. Den hjelper meg. Blir sobril brukt mot andre lidelser som foreksempel adhd eller epilepsi osv? Anonym med fas. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 J er fryktelig lei meg for at ikke noen svarer på spørsmålet. Overser dere spørsmålene til folk eller? Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 J er fryktelig lei meg for at ikke noen svarer på spørsmålet. Overser dere spørsmålene til folk eller? Anonym. Jeg har ingen peiling på det du spør om, og hadde jeg hatt det, så hadde jeg svart Det er mulig at overskriften din "skremmer" folk fra å svare. Man tenker at dette er noe akutt og åpner tråden... og skjønner at det ikke er så kritisk som navnet på tråden skulle tilsi. Vil tro at noen ikke gidder å svare pga det? I overskriften kan det være lurt å nevne hva tråden skal handle om. Ikke alle orker å åpne alle tråder for å sjekke, men ser de at de har noe å bidra med mht overskriften, så svarer de deg nok 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Du har lagt spørsmålet på forumet Barnemedisin. Legg det på Psykiatri, så er det større mulighet for at du får et svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Er ikke Sobril angstmedisin, da? Du kan jo sjekke pakningsvedlegget, felleskatalogen på nettet eller spørre legen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.