Gå til innhold

Trenger svar øyeblikkelig

Gjest Trenger svar øyeblikkelig

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger svar øyeblikkelig

Jeg har angst. Mot angst får jeg sobril. Den hjelper meg. Blir sobril brukt mot andre lidelser som foreksempel adhd eller epilepsi osv? Anonym med fas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J er fryktelig lei meg for at ikke noen svarer på spørsmålet.

Overser dere spørsmålene til folk eller?

Anonym.

Jeg har ingen peiling på det du spør om, og hadde jeg hatt det, så hadde jeg svart ;)

Det er mulig at overskriften din "skremmer" folk fra å svare. Man tenker at dette er noe akutt og åpner tråden... og skjønner at det ikke er så kritisk som navnet på tråden skulle tilsi. Vil tro at noen ikke gidder å svare pga det?

I overskriften kan det være lurt å nevne hva tråden skal handle om. Ikke alle orker å åpne alle tråder for å sjekke, men ser de at de har noe å bidra med mht overskriften, så svarer de deg nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Du har lagt spørsmålet på forumet Barnemedisin. Legg det på Psykiatri, så er det større mulighet for at du får et svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...