Gå til innhold

Utvekst under barnetå

Gjest Noen som har sett det samme?

Anbefalte innlegg

Gjest Noen som har sett det samme?

7-åringen har fått en snål utvekst under den ene tåa si. Vi oppdaget det for ca 5 uker siden, da så det ut som ei lita vannblemme som hadde et mørkere/svart område på midten, diameter på utveksten var ca 1 - 2 mm.

Nå har hele utveksten forandret seg og blitt mørk, litt knudrete, står fortsatt litt ut, kanskje litt større i omkrets enn den var i utgangspunktet. Det gjør ikke vondt når vi presser på den.

Noen som har sett noe lignende? Kan det være en vanlig vorte? Jeg skal bestille legetime, men ville bare høre med andre her om de har erfaringer med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

brilleslangen

nesten garantert ei fotvorte. oppdaget en under stortåa på ene barnet mitt for et par måneder siden. Har prøvd å fryse den vekk med det gjør selv produktet fra wartner. foreløpig har vi lyktes bare delvis. Noe av vorta har falt av, men mesteparten står fortsatt igjen. siste forsøk på bortfrysing på hjemmebane ble utført for noen dager siden, og forsvinner ikke vorta nå, bestiller vi oss legetime for å få hjelp til å få den fjernet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som ei vorte...

4-åringen min har hatt ei vorte i håndflata i flere måneder... Da jeg skjønte hva det var, begynte vi med Verucid (litt til og fra, var ikke like flink bestandig)... Den ble betraktelig mindre da vi intensiverte, men da jeg googlet etter kjerringråd og prøvde bananskall(!) (hun sov med bananskall plastret på vorta tre-fire netter) ser det jammen ut som om vorta har forsvunnet helt?!?!

Verdt å prøve, kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...