Gjest Noen som har sett det samme? Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 7-åringen har fått en snål utvekst under den ene tåa si. Vi oppdaget det for ca 5 uker siden, da så det ut som ei lita vannblemme som hadde et mørkere/svart område på midten, diameter på utveksten var ca 1 - 2 mm. Nå har hele utveksten forandret seg og blitt mørk, litt knudrete, står fortsatt litt ut, kanskje litt større i omkrets enn den var i utgangspunktet. Det gjør ikke vondt når vi presser på den. Noen som har sett noe lignende? Kan det være en vanlig vorte? Jeg skal bestille legetime, men ville bare høre med andre her om de har erfaringer med dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Høres ut som vorte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Fotvorte, temmelig sikkert. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 nesten garantert ei fotvorte. oppdaget en under stortåa på ene barnet mitt for et par måneder siden. Har prøvd å fryse den vekk med det gjør selv produktet fra wartner. foreløpig har vi lyktes bare delvis. Noe av vorta har falt av, men mesteparten står fortsatt igjen. siste forsøk på bortfrysing på hjemmebane ble utført for noen dager siden, og forsvinner ikke vorta nå, bestiller vi oss legetime for å få hjelp til å få den fjernet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Høres ut som ei vorte... 4-åringen min har hatt ei vorte i håndflata i flere måneder... Da jeg skjønte hva det var, begynte vi med Verucid (litt til og fra, var ikke like flink bestandig)... Den ble betraktelig mindre da vi intensiverte, men da jeg googlet etter kjerringråd og prøvde bananskall(!) (hun sov med bananskall plastret på vorta tre-fire netter) ser det jammen ut som om vorta har forsvunnet helt?!?! Verdt å prøve, kanskje?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.