Gjest apelsin Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Er det noen av dere andre adoptivforeldre som har barn med fas/fae? J har fas og angst. Mot litt adhd får j ritalin. mot angst får j sobril. J er barnslig for alderen. J har dårlig impulskontroll. J tåler ikke støy. Hvordan er deres adoptivbarn med fas og får barnet medisin? Hadde blitt takknemmelig for svar. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvorfor skjer dette?? Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Du bør prøve å finne svar på det du lurer på andre steder enn på doktor online. Her er det tydeligvis ingen som kan svare deg, og du blir bare frustrert og lei deg når du ikke får svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Du bør prøve å finne svar på det du lurer på andre steder enn på doktor online. Her er det tydeligvis ingen som kan svare deg, og du blir bare frustrert og lei deg når du ikke får svar. Hva som gjør at ikke noen kan svare? Er det ikke så mange som har bokstavbarn nå fortiden? Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hva som gjør at ikke noen kan svare? Er det ikke så mange som har bokstavbarn nå fortiden? Anonym. ''Hva som gjør at ikke noen kan svare? '' Som regel skyldes det at ingen av de som er her fortiden har noe svar å gi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 ''Hva som gjør at ikke noen kan svare? '' Som regel skyldes det at ingen av de som er her fortiden har noe svar å gi. Er det nesten ikke noen som har diagnosen fas/fae? Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvorfor skjer dette?? Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hva som gjør at ikke noen kan svare? Er det ikke så mange som har bokstavbarn nå fortiden? Anonym. Du spør om svært spesifikke ting, og du forlanger svar med en gang. Det er det tydeligvis ingen som kan gi deg. I stedet for å bruke krefter på å lure på hvorfor du ikke får svar, bør du heller oppsøke personer som kan gi deg svar (lege, psykiater) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Du spør om svært spesifikke ting, og du forlanger svar med en gang. Det er det tydeligvis ingen som kan gi deg. I stedet for å bruke krefter på å lure på hvorfor du ikke får svar, bør du heller oppsøke personer som kan gi deg svar (lege, psykiater) Hvorfor er det ikke noen som vet da? Jeg oppfatter nå som at det ikke er så mange med fas/fae. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvorfor skjer dette?? Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvorfor er det ikke noen som vet da? Jeg oppfatter nå som at det ikke er så mange med fas/fae. Anonym. Hvorfor det ikke er så mange som vet, det kan ingen svare deg på!! Det trenger ikke bety at det ikke er mange med fas/fae, men at de som vet noe ikke bruker doktoronline.no aktivt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvorfor det ikke er så mange som vet, det kan ingen svare deg på!! Det trenger ikke bety at det ikke er mange med fas/fae, men at de som vet noe ikke bruker doktoronline.no aktivt! Er doktor.online i ferd med å gå ut nå da at det kansje har vært i så mange år at mange er lei av det? Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvorfor skjer dette?? Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Er doktor.online i ferd med å gå ut nå da at det kansje har vært i så mange år at mange er lei av det? Anonym. Nei, det sier jeg ikke! Det jeg sier, er at du lurer på ting som er såpass spesifikt og konkret, at den jevne nordmann, som surfer innom doktoronline.no jevnlig, ikke kan svare deg! Doktoronline er et aktivt og bra forum, men de sjeldne og vanskelige spørsmålene må en stille andre steder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg lurer jo bare på om lingende spørsmål som andre på bokstavbarn spør om. De har jo lingnende problem så de kan jo svare? Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Er det nesten ikke noen som har diagnosen fas/fae? Anonym. Jeg har gitt deg nyttige linker før. Orker ikke å leite opp statistikk på dette, men håper og tror diagnosen er sjelden siden "alle" veit at man ikke skal drikke alkohol i svangerskapet. Det er vel derfor du får så få tilbakemeldinger også - veldig få har erfaring med diagnosen. Lykke til, apelsin :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Er det nesten ikke noen som har diagnosen fas/fae? Anonym. Det er nok ikke så mange med diagnosen fas som er her på doktoronline. Jeg vet ikke hvor mange barn som får diagnosen fas for tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg har gitt deg nyttige linker før. Orker ikke å leite opp statistikk på dette, men håper og tror diagnosen er sjelden siden "alle" veit at man ikke skal drikke alkohol i svangerskapet. Det er vel derfor du får så få tilbakemeldinger også - veldig få har erfaring med diagnosen. Lykke til, apelsin :-) Kan jeg ha fått feil diagnose da? Jeg er adoptert og min biologiske mor drakk alkohol når jeg lå i magen hennes. Anonym, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg lurer jo bare på om lingende spørsmål som andre på bokstavbarn spør om. De har jo lingnende problem så de kan jo svare? Anonym. Det er ikke så stor aktivitet på doktoronline sitt forum for bokstavbarn for tiden. Du vil kunne se at det går lang tid mellom hver gang noen poster et innlegg der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kan jeg ha fått feil diagnose da? Jeg er adoptert og min biologiske mor drakk alkohol når jeg lå i magen hennes. Anonym, Nei, du har sannsynligvis fått riktig diagnose. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvorfor skjer dette?? Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kan jeg ha fått feil diagnose da? Jeg er adoptert og min biologiske mor drakk alkohol når jeg lå i magen hennes. Anonym, Selv om det ikke er mange med fas, betyr ikke det at du har fått feil diagnose!! Det er en viktig forskjell! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Det er nok ikke så mange med diagnosen fas som er her på doktoronline. Jeg vet ikke hvor mange barn som får diagnosen fas for tiden. I aviser står det at det er over 6000 barn som får diagnosen og at det kan være flere med fas som blir feildiagnostisert med adhd for det står at ett glass rødvin før folk vet at de er gravid kan gi barn alkoholskadde i form av fas/fae eller adhd spørrs på hvor mye de drikker. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kan jeg ha fått feil diagnose da? Jeg er adoptert og min biologiske mor drakk alkohol når jeg lå i magen hennes. Anonym, ''Kan jeg ha fått feil diagnose da? Jeg er adoptert og min biologiske mor drakk alkohol når jeg lå i magen hennes.'' Jeg er ingen lege, men antar at diagnosen din er riktig. Dessverre finnes det noen mødre som ikke klarer å avstå fra alkohol under svangerskapet til tross for opplysning. Alt godt til deg, apelsin :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hadde ikke wabmaster fått mer fart på linken bokstavbarn hvis de hadde endret det til bokstavfolk? Jeg har spurt wabmaster om det men hvis vi blir flere som spør wabmaster, så kansje de gjør det. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.