Gå til innhold

Innlevering av brukte klær

Anbefalte innlegg

Gjest luftslott
Skrevet

Hvor leverer dere klær til gjenbruk? Har rydda på loftet og vil gjerne bli kvitt noe klær/vesker og sko. Det meste er lite brukt, noe er ubrukt. Hvilke organisasjoner leverer dere til? Noen som vet om noe i Oppland?

Fortsetter under...

Gjest ingen nick
Skrevet

Jeg kaster klær, brukte sko og vesker. Jeg regner med at når jeg synes at det er for slitt eller gammeldags til at jeg vil bruke det, så har det ingen interesse for andre heller.

Gjest saphira
Skrevet

Jeg kaster klær, brukte sko og vesker. Jeg regner med at når jeg synes at det er for slitt eller gammeldags til at jeg vil bruke det, så har det ingen interesse for andre heller.

Du ville blitt overrasket over hvor mye folk kan finne nytte i. Du burde ikke kaste det. Lever til Fretex i stedet. :0)

Skrevet

Det er viktig å ta et visst kritisk blikk på klærne før de leveres til f eks Fretex, for de får nok inn altfor mange utslitte plagg som burde vært kastet. Men det er ingen gruunn til å si at ethvert plagg som du ikke lenger er interessert i vil være uinteressant for enhver annen, så de plaggene som er hele og uten flekker/falmer osv synes jeg du burde gi bort istedet! :-)

Annonse

Skrevet

Det er også endel krisesentre som tar i mot klær som er rent, helt og pent. Mange kvinner og barn har nesten ikke noe med seg eller ikke har penger til å kjøpe. Gravide som trenger barnetøy og utstyr til barnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...