Gjest apelsin Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kan det bli litt mer fart på denne siden. Denne siden er ment for alle barn med alle slags bokstavdiagnoser og voksne med alle slags bokstavdiagnoser. Jeg føler meg alene for tiden om å skrive spørsmål på denne siden hvis andre bokstavfolk forstår. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hei du! Jeg fant innlegget ditt fra "100 nyeste", for jeg bruker aldri å være på dette forumet. Men dette forumet, som alle andre forum på DOL, får sin aktivitet gjennom brukerne. Det er dem som har interesse av å være på et forum som leser og svarer, og aktivitetsnivået avhenger derfor av brukerne selv. Det eneste rådet jeg kan gi, er at du fortsetter å bruke forumet - kanskje vil andre falle innom her etterhvert fordi de ser innleggene dine via "100 nyeste". Men mange av brukerne på DOL har sikkert ingen erfaring med bokstavdiagnoser (herunder meg selv). Det kan også hende det finnes andre nettfora som det er større aktivitet på enn dette. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Skjønner du ikke at du fyller siden her, vi kan ikke svare så det er ikke noe vits i å spørre mer. Du har skrevet omtrent annet hvert innlegg på hundre nyeste Du må gjøre som oss andre når vi feiler noe ingen andre her inne har greie på, google. Du er noen år for seint ute, bokstavbarnforumet var livlig for 10 år siden, hvor folk ble av vet jeg ikke, men prøv og google så kanskje du finner et annet forum hvor de kan svare. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.