Orio Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har altså lest litt om dette med karbohydrater og hvordan det påvirker blodsukkeret etc. Frukt er raske karbohydrater, men sammen med litt nøtter/mandler virker det ikke fullt så raskt på blodsukkeret. Hvor mye nøtter er det snakk om, f.eks. til et eple eller en banan? Har det samme effekt hvis jeg spiser vaniljeyoughurt ved siden av? (Den fra tine, JA-varianten, nøkkelhullsmerket.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Sorry. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 De sier en håndfull nøtter. Yoghurt er karbohydrater det og. Men er vel ikke veldig usunt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 De sier en håndfull nøtter. Yoghurt er karbohydrater det og. Men er vel ikke veldig usunt. Men det er jo en del proteiner også i youghurt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 De sier en håndfull nøtter. Yoghurt er karbohydrater det og. Men er vel ikke veldig usunt. En håndfull nøtter? Det er jo veldig mye, hvis jeg skal ta en håndfull nøtter sammen med hvert eple jeg spiser kommer jeg til å gå opp i vekt. Det er ikke planen. :- ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 4-5 valnøtter kanskje? JA-yoghurten er sikkert mer eller mindre uten fett og med kunstig søtning så den funker nok ikke som fettkilde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 4-5 valnøtter kanskje? JA-yoghurten er sikkert mer eller mindre uten fett og med kunstig søtning så den funker nok ikke som fettkilde. Det er ikke kunstig søtstoff, men litt sukker. Trodde det var proteiner i youghurt, det var ikke fettet jeg tenkte på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 4-5 valnøtter kanskje? JA-yoghurten er sikkert mer eller mindre uten fett og med kunstig søtning så den funker nok ikke som fettkilde. Det er 4,2 % protein. Det er vel for lite til å være en proteinkilde? Andre tips til hva jeg kan bruke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 En håndfull nøtter? Det er jo veldig mye, hvis jeg skal ta en håndfull nøtter sammen med hvert eple jeg spiser kommer jeg til å gå opp i vekt. Det er ikke planen. :- ) En håndfull nøtter er vel pr dag. Hvor mange epler spiser du pr dag? http://matavisen.no/oppskrifter/yoghurt-og-frukt/263 Skyr inneholder mer proteiner og de med smak er VELDIG gode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 En håndfull nøtter er vel pr dag. Hvor mange epler spiser du pr dag? http://matavisen.no/oppskrifter/yoghurt-og-frukt/263 Skyr inneholder mer proteiner og de med smak er VELDIG gode. ''Skyr inneholder mer proteiner og de med smak er VELDIG gode.'' Om jeg ikke husker helt feil er de søtet med aspartam? Grunn god nok for meg til å holde meg unna. Natruell-varianten er jo ikke det da, men da kan jeg like godt bruke yoghurt naturell synes jeg, den er mye billigere også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.