Gå til innhold

kjærlighetssanger

Gjest from this moment im yours2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen gode kandidater jeg heller, så da får jeg klare meg med den umusikalske og falskt-syngende mannen jeg har ;-)

Det er da søren at ting skal være så vanskelige ;o)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er ikke så begeistret for kjærlighetslåter (for å si det forsiktig), men et unntak er låta under. En meget god kjærlighetslåt. Flott tekst også.

Men jeg er litt usikker på om den gjør seg i et bryllup.

Å, det er en av all time-favorittene mine! Nå ble jeg glad, SDD. :)

Skrevet

Jeg lurte først på om du begynte å bli litt sentimental, som svarer TO ganger i en tråd om kjærlighetssanger!! ;-)

Men "there ain't no way I ever gonna love you" krever nok en god del ironi for å passe i et bryllup, ja, selv om det er en fin sang! :-)

Men tross alt foreslo du ikke denne, da *he he*:

Denne var -veldig- nær å ende opp på soundtracket for dansingen på kvelden i et bryllup...

.

Ikke pga teksten, men fordi 'DJ-en' aldri hadde lagt merke til tekst, bare at det var en "kul sang å danse til"..

Skrevet

"Into my arms" med Nick Cave synes jeg er en av de vakreste kjærlighetssangene som finnes...

Annonse

Skrevet

Denne var -veldig- nær å ende opp på soundtracket for dansingen på kvelden i et bryllup...

.

Ikke pga teksten, men fordi 'DJ-en' aldri hadde lagt merke til tekst, bare at det var en "kul sang å danse til"..

Jeg hadde syntes det var morsomt å ha den i mitt bryllup :-) Ikke som brude-"vals", akkurat, men litt utpå kvelden.

Skrevet

Tiger In The Night med Katie Melua!

Finnes vel knapt en sang som forteller mer om hvorfor man elsker hverandre. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å, det er en av all time-favorittene mine! Nå ble jeg glad, SDD. :)

''Å, det er en av all time-favorittene mine! Nå ble jeg glad, SDD. :)''

Jokke ville vært glad for å gjøre folk glad. :)

Skrevet

''Å, det er en av all time-favorittene mine! Nå ble jeg glad, SDD. :)''

Jokke ville vært glad for å gjøre folk glad. :)

Jeg så ham heldigvis live flere ganger - før han tok kvelden.

Gjest bryllupsgjengeren
Skrevet

En gang i tiden fantaserte jeg om å ha "Dance me to the end of love" med Leonard Cohen som brudevals! :-) Det ble ikke den, men jeg synes den sangen er utrolig vakker, og har en tekst som absolutt passer fint i bryllup.

Men det kommer jo an på hvor/når du skal ha musikken, da. Er det under vielsen, kan det jo passe bra med noe med ikke fullt så utenlandsk teekst?

Denne er svensk, men jeg synes den er så utrolig nydelig. Det finnes en norsk versjon også, selv om jeg holder en knapp på den svenske:

http://www.youtube.com/watch?v=YOxYx9N5XDU

Jeg var i bryllup for to uker siden der de hadde "Dance me to the end of love" som brudevals!! Helt sjef :o)

Skrevet

Jeg var i bryllup for to uker siden der de hadde "Dance me to the end of love" som brudevals!! Helt sjef :o)

*sukker henført*

Den er jo bare knall! Men det ble fint med den vi hadde også, etter sterkt ønske fra min mor! ;-) Vi hadde det t.o.m kontraktsfesten med den som spilte til dans at denne sangen skulle benyttes som brudevals :-)

Og tradisjonen tro danset vi hele valsen alene med alle gjestene i ring rundt som av og til trekker seg sammen og 'dytter' på brudeparet og hoier! :-) Morsomt. For meg blir det alltid ganske kjedelig med brudevalser der brudeparet tar bare noen få skrittt selv før alle gjestene også blir med...;-)

http://www.youtube.com/watch?v=8OaphewZYQw&feature=related

Gjest verinoca
Skrevet

Originalt forslag kommer her, spesielt myntet på dem som hørte på Nattønsket og danset klinedans på tidlig 90-tall :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...