morsan Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 Her sitter jeg på den nes siste feriedagen min og skal nyte kaffe, avis & dol på verandaen, og så har naboen gått bananas med motorsaga! Her skal det kappes trær, ja! ;-) Ja, ja, pusen synes det er veldig spennende, da. Hun sitter på en stein og følger med på alle fallende trær. 0 Siter
morsan Skrevet 16. august 2010 Forfatter Skrevet 16. august 2010 Skulle ønske jeg var naboen din. Har du en motorsagfetisj? ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 Elsker naboer som går bananas med motorsag! ) Dvs. - synes mengder av store trær har lite i små villahager å gjøre, og er glad i alt som gir mer lys og luft. Men - skjønner den mer akutte problemstillingen, da! 0 Siter
cathlin Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 Har du en motorsagfetisj? ;-) Kanskje har jeg det. 0 Siter
morsan Skrevet 16. august 2010 Forfatter Skrevet 16. august 2010 Elsker naboer som går bananas med motorsag! ) Dvs. - synes mengder av store trær har lite i små villahager å gjøre, og er glad i alt som gir mer lys og luft. Men - skjønner den mer akutte problemstillingen, da! Vi bor såpass høyt over naboens tomt og dermed naboens trær at de uansett ikke stenger for sol og utsikt for oss. Tvert i mot kan der føre til at vi ser naboens hus & hage bedre enn før, hvilket ikke er noen fordell;-) Men det var mer lyden som var (det lille) problemet her&nu :-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. august 2010 Forfatter Skrevet 16. august 2010 Kanskje har jeg det. Eller kanskje du lengter etter en katt som sitter på en stein og ser på deg? :-) 0 Siter
Mirabell Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 Elsker naboer som går bananas med motorsag! ) Dvs. - synes mengder av store trær har lite i små villahager å gjøre, og er glad i alt som gir mer lys og luft. Men - skjønner den mer akutte problemstillingen, da! ''Elsker naboer som går bananas med motorsag! )'' Det var min tanke også :-) Særlig på hytta, der syns jeg det er altfor mange trær som stenger for sol og utsikt. Men fuglekvitring er jo hyggeligere når man slapper av med kaffen på terrassen... 0 Siter
cathlin Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 Eller kanskje du lengter etter en katt som sitter på en stein og ser på deg? :-) Hm. Men, du har jo i grunn en gylden anledning til å synge opera ute. Eller dra frem slagverket for å øve.. Også kan du gjerne fortelle hva som menes med enclosed enclosure. 0 Siter
morsan Skrevet 16. august 2010 Forfatter Skrevet 16. august 2010 Hm. Men, du har jo i grunn en gylden anledning til å synge opera ute. Eller dra frem slagverket for å øve.. Også kan du gjerne fortelle hva som menes med enclosed enclosure. Enclosed enclosure? Men apropos slagverk: Der vi bodde før, hadde vi en periode ikke mindre enn TRE naboer som spilte tromme! Det var et nabolag med mye tomannsboliger og små tomter, så avstanden mellom disse tre var ikke stor. Hva er oddsene for noe slikt? 0 Siter
fresja Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 Min svigersønn gikk også bananas med motorsaga i hagen min nå i slutten av ferien. Herlig å få vekk noen av de kjempesvære bjørkene. Dvs trærne ligger der bare enda, men han kommer igjen om et par uker og kapper dem til ved. 0 Siter
morsan Skrevet 16. august 2010 Forfatter Skrevet 16. august 2010 Min svigersønn gikk også bananas med motorsaga i hagen min nå i slutten av ferien. Herlig å få vekk noen av de kjempesvære bjørkene. Dvs trærne ligger der bare enda, men han kommer igjen om et par uker og kapper dem til ved. Det er godt å få ryddet opp litt :-) Vi hadde "den store trefellehøsten" for et par år siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.