Gå til innhold

Motorsagmassakren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg på den nes siste feriedagen min og skal nyte kaffe, avis & dol på verandaen, og så har naboen gått bananas med motorsaga! Her skal det kappes trær, ja! ;-)

Ja, ja, pusen synes det er veldig spennende, da. Hun sitter på en stein og følger med på alle fallende trær.

Skrevet

Skulle ønske jeg var naboen din.

Har du en motorsagfetisj? ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Elsker naboer som går bananas med motorsag! :o)

Dvs. - synes mengder av store trær har lite i små villahager å gjøre, og er glad i alt som gir mer lys og luft.

Men - skjønner den mer akutte problemstillingen, da!

Skrevet

Har du en motorsagfetisj? ;-)

Kanskje har jeg det.

Skrevet

Dvs. - synes mengder av store trær har lite i små villahager å gjøre, og er glad i alt som gir mer lys og luft.

Vi bor såpass høyt over naboens tomt og dermed naboens trær at de uansett ikke stenger for sol og utsikt for oss. Tvert i mot kan der føre til at vi ser naboens hus & hage bedre enn før, hvilket ikke er noen fordell;-)

Men det var mer lyden som var (det lille) problemet her&nu :-)

Skrevet

Kanskje har jeg det.

Eller kanskje du lengter etter en katt som sitter på en stein og ser på deg? :-)

Skrevet

''Elsker naboer som går bananas med motorsag! :o)''

Det var min tanke også :-) Særlig på hytta, der syns jeg det er altfor mange trær som stenger for sol og utsikt. Men fuglekvitring er jo hyggeligere når man slapper av med kaffen på terrassen...

Skrevet

Eller kanskje du lengter etter en katt som sitter på en stein og ser på deg? :-)

Hm. Men, du har jo i grunn en gylden anledning til å synge opera ute. Eller dra frem slagverket for å øve..

Også kan du gjerne fortelle hva som menes med enclosed enclosure.

Skrevet

Hm. Men, du har jo i grunn en gylden anledning til å synge opera ute. Eller dra frem slagverket for å øve..

Også kan du gjerne fortelle hva som menes med enclosed enclosure.

Enclosed enclosure?

Men apropos slagverk: Der vi bodde før, hadde vi en periode ikke mindre enn TRE naboer som spilte tromme! Det var et nabolag med mye tomannsboliger og små tomter, så avstanden mellom disse tre var ikke stor. Hva er oddsene for noe slikt?

Skrevet

Min svigersønn gikk også bananas med motorsaga i hagen min nå i slutten av ferien. Herlig å få vekk noen av de kjempesvære bjørkene. Dvs trærne ligger der bare enda, men han kommer igjen om et par uker og kapper dem til ved.

Skrevet

Min svigersønn gikk også bananas med motorsaga i hagen min nå i slutten av ferien. Herlig å få vekk noen av de kjempesvære bjørkene. Dvs trærne ligger der bare enda, men han kommer igjen om et par uker og kapper dem til ved.

Det er godt å få ryddet opp litt :-) Vi hadde "den store trefellehøsten" for et par år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...