Gå til innhold

Flomofre i Pakistan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, tørre bleikfeite melketryner. Forferdelige saker. Nå må vi vel gi et bidrag dere?

Skrevet

Jeg gir ikke en dritt til en befolkning som brenner det norske flagget og truer oss med drap og feanskap, for så å stille seg med lua i handa og undre hvor nødhjelpen blir av.

Sorry Mustafa, men mine penger går til andre.

Skrevet

Jeg gir ikke en dritt til en befolkning som brenner det norske flagget og truer oss med drap og feanskap, for så å stille seg med lua i handa og undre hvor nødhjelpen blir av.

Ja, for det var selvsagt flomofrene personlig som brant det norske flagget.

*himler*

Skrevet

Jammen bra amerikanerne ikke tenkte etter krigen at fordi Quisling og hans kumpaner var norsk,e kunne de ikke inkludere Norge i Marshall-hjelpen!

Skrevet

Jammen bra amerikanerne ikke tenkte etter krigen at fordi Quisling og hans kumpaner var norsk,e kunne de ikke inkludere Norge i Marshall-hjelpen!

Den var helt meningsløs.

Norge var okkupert av tyskerne. De aller fleste nordmenn var mot tyskerne.

Det er ikke snakk om en liten andel pakistanere som hater vesten/Norge og de verdier vi står for.

Skrevet

Den var helt meningsløs.

Norge var okkupert av tyskerne. De aller fleste nordmenn var mot tyskerne.

Det er ikke snakk om en liten andel pakistanere som hater vesten/Norge og de verdier vi står for.

Marshall-hjelpen kom også medlemmer av NS til gode, og på det meste var det 43 000 av dem i Norge.

Skrevet

Etter å ha lest det forferdelige svaret ditt, tror jeg faktisk Abid Raja hadde rett i det han sa i Dagsnytt 18 i går.

Skrevet

Etter å ha lest det forferdelige svaret ditt, tror jeg faktisk Abid Raja hadde rett i det han sa i Dagsnytt 18 i går.

Jeg er på ferie, så jeg så ikke programmet, men han har sikkert rett.

Jeg er ikke helt alene, selv muslimene som er forpliktet via religionen (og dette skjer under Ramadan!) til å hjelpe, gir faen:

http://www.nettavisen.no/nyheter/article2963969.ece

Mitt personlige uhjelpsbudskjett, som kanaliseres direkte inn på kontoene til de som trenger det, er på ca 40000 kr i året. Spør Mr Holier than thou hvor mye han gir, bortsett fra å bruke opp båndbredde på diverse fora.

Skrevet

Jeg er på ferie, så jeg så ikke programmet, men han har sikkert rett.

Jeg er ikke helt alene, selv muslimene som er forpliktet via religionen (og dette skjer under Ramadan!) til å hjelpe, gir faen:

http://www.nettavisen.no/nyheter/article2963969.ece

Mitt personlige uhjelpsbudskjett, som kanaliseres direkte inn på kontoene til de som trenger det, er på ca 40000 kr i året. Spør Mr Holier than thou hvor mye han gir, bortsett fra å bruke opp båndbredde på diverse fora.

Saudi Arabia er vel en av de aller største giverlandene til Pakistan på permanent basis.

Skrevet

At den muslimske makteliten i Pakistan ikke har fortjent hjelp, trenger ikke gå ut over uskyldige flomofre vel?

En interessant sak her er at søkkrike muslimske land bidrar lite eller ingenting for å hjelpe. Da ser man hva den forbanna religionen deres er verdt. Og det blir enda tydeligere når de får hjelp fra ikke-muslimer:

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10017516

La oss heller hjelpe - da kan man også vise dem at Vesten ikke er den store satan, men deres egen religion. Så i neste omgang velger de kanskje ledere som ikke støtter Taliban...

Skrevet

At den muslimske makteliten i Pakistan ikke har fortjent hjelp, trenger ikke gå ut over uskyldige flomofre vel?

En interessant sak her er at søkkrike muslimske land bidrar lite eller ingenting for å hjelpe. Da ser man hva den forbanna religionen deres er verdt. Og det blir enda tydeligere når de får hjelp fra ikke-muslimer:

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10017516

La oss heller hjelpe - da kan man også vise dem at Vesten ikke er den store satan, men deres egen religion. Så i neste omgang velger de kanskje ledere som ikke støtter Taliban...

Saudi Arabia er en av de største regelmessige giverne til Pakistan.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...