Gjest Linnea79 Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Hm.. Har to faste værsider jeg sjekker hvis jeg vil prøve å ha en oversikt over været fremover. Disse to sammen pleier å gi meg et greit bilde på hvilket vær det blir. Nå viser disse sidene derimot HELT ulikt vær. Dvs sol og nesten skyfritt til helgen den ene siden og PØSregn den andre. Hvordan kan vi stole på meteorologene når de melder SÅ forskjellig? Sidene jeg bruker er forøvrig "Yr.no" og SOL.været! Noen bedre å anbefale? Liker ikke Pent.no. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Jeg bruker vanligvis yr.no, og dobbeltsjekker av og til på pent.no. Har også sett at de spriker, men det er jo ikke så rart, slik som været har "sprikt" i sommer. Ellers bruker jeg også en del weather.com, særlig om jeg skal ut å reise. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 www.storm.no har grei væroversikt. Jeg bruker den sammen med yr. De har forøvrig ganske forskjellig mening om hva været blir. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.