Gå til innhold

Værmeldingen

Anbefalte innlegg

Gjest Linnea79
Skrevet

Hm.. Har to faste værsider jeg sjekker hvis jeg vil prøve å ha en oversikt over været fremover. Disse to sammen pleier å gi meg et greit bilde på hvilket vær det blir. Nå viser disse sidene derimot HELT ulikt vær. Dvs sol og nesten skyfritt til helgen den ene siden og PØSregn den andre. Hvordan kan vi stole på meteorologene når de melder SÅ forskjellig?

Sidene jeg bruker er forøvrig "Yr.no" og SOL.været! Noen bedre å anbefale? Liker ikke Pent.no.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg bruker vanligvis yr.no, og dobbeltsjekker av og til på pent.no. Har også sett at de spriker, men det er jo ikke så rart, slik som været har "sprikt" i sommer.

Ellers bruker jeg også en del weather.com, særlig om jeg skal ut å reise.

Onsdag1365380628
Skrevet

www.storm.no har grei væroversikt. Jeg bruker den sammen med yr. De har forøvrig ganske forskjellig mening om hva været blir.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...