Bookworm Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Det er jo litt tullete sagt - hva med folk som havner i tidlig overgangsalder, altså omtrent på samme alder som førstegangsfødende i osloområdet? Eller folk som ikke er fruktbare som sådan? Næsj, den biologiske klokka er ikke noe å stille verden etter. Jeg visste at den der skulle komme, og en tidlig overgangsalder ansees jo ikke som normalt - derfor kan da kvinner selvfølelig kunne benytte seg av medisinske hjelpemidler for å kunne bli gravid - jeg snakker om når "alt går etter normalen" - da tror jeg kroppen sier fra når man er for gammel til å få barn. 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Betyr det at du er i mot IVF-behandling - eller? Hva med de som havner i overgangsalderen allerede ved drøye 30 år (faktisk ikke så sjelden)? Jeg er ikke imot IVF-behandling - se forøvrig mitt svar til Mrs. Wallace. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.