Gå til innhold

FU: Hva tjener du og hva jobber du med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brutto eller netto?

fatter ikke hvorfor du spør om det hele tiden..........kommer vel helt an på hvilke fradrag man har om du skal ha nettoen, om man spør etter inntekt er det vel meget naturlig å svare bruttoen, noe jeg tror de aller fleste gjør:

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

4

• Sør

2

• morsan

2

• lu30

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest har ikke utedo
Skrevet

Brutto eller netto?

Når man oppgir hva man tjener er det selvfølgelig alltid brutto!

Gjest snart vesentlig mindre
Skrevet

Psykologspesialist, off.ansatt. 520.000 pr år. Men nå går jeg snart over på AAP eller uføretrygd, og da kommer jeg til å få 66 prosent av 6 G. Så da går jeg vesentlig ned i lønn, selv om jeg har de samme utgiftene som før, pluss en masse ekstra utgifter knyttet til helsesituasjonen.

Skrevet

Jobber som rådgiver i et privat firma. Tjener 450.000 kr brutto pr år. Har sjekket litt lønnsnivå rundt forbi, og ser at vi ligger ganske lavt i forhold til andre private firmaer. Regner med at 500.000-600.000 er det lønnsnivået som er vanlig for mitt fagfelt i privat sektor.

Gjest Tandemsex
Skrevet

Når man oppgir hva man tjener er det selvfølgelig alltid brutto!

ok :)

Skrevet

jeg er frisørlærling så jeg tjener ikke mye.. ligger på rundt 150 000, brutto...

Gjest Fornøyd med lønna jeg
Skrevet

adjunkt m opprykk, 10 år anns. nå 419 000,-. Brutto, seff....

Skrevet

Føler ikke for å skjule meg. Jeg er lege og tjener ca 1,7 mill i året, foruten sponsing fra industrien.

Gjest frisøren
Skrevet

Føler ikke for å skjule meg. Jeg er lege og tjener ca 1,7 mill i året, foruten sponsing fra industrien.

Psykiater?

Skrevet

Hvis du tjener så lite, så jobber du vel bare deltid?

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hvis du tjener så lite, så jobber du vel bare deltid?

;-)

Med vennlig hilsen

Dette er det offisielle beløpet. Jeg nevnte ikke privatpraksisen jeg har utenom.

Skrevet

Dette er det offisielle beløpet. Jeg nevnte ikke privatpraksisen jeg har utenom.

Eller feriereisene.

Og skulle du eller noen i familien bli syk, så får dere selvsagt førsteprioritert behandling på det hemmelige sykehuset med rom med utsikt over Oslo-fjorden.

Med vennlig hilsen

Persille1365381127
Skrevet

Nei, kirurg.

Hvis jeg skulle valgt om igjen ville jeg blitt kirurg :)

Det høres så utrolig spennende ut!

Skrevet

Noe som gjør kredittvurderingen du fortalte om, enda rarere...

Gjest Nervtøsa
Skrevet

Lærer (adj med opprykk), 16 års ansinitet. 471000,- + 16000 i kontaktlærertillegg.

Vel å merke hvis jeg hadde jobbet 100%. Og det gjør jeg ikke.

Gjest offentlig ansatt
Skrevet

Telefonselger. 1,2 mill.

Da må du være utrolig flink

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...