Gå til innhold

Sover hunden din i senga di?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

11

• Angustia

11

• Mista nikket

4

• palmebrus

4

Mest aktive i denne tråden

dersom du ikke ser noen mulighet til å beholde katten kan du jo kontakte dyrebeskyttelsen og fortelle at du midlertidig har en kosete katt boende hos deg som ingen vil vedkjenne seg, men at du ikke har mulighet til å beholde den. så kommer de nok g henter den...

Hmpf, vi har mulighet.. Yngstedattera og naboungene er henførte og diller med katten hvert ledige minutt.

Jeg er ikke så entusiastisk, men kjøpte kattemat i dag og svelgte et par kameler siden den begynte å se skranten ut..

Men maken til kjælen kattunge skal du leite lenge etter - kjempesøt :-)

Har hatt to hunder før, og de sov ikke i senga, heldigvis.

Nå har jeg en (forhåpentligvis) midlertidig adoptert hjemløs katt her. I går hadde jeg ikke lukka døra til soverommet mitt skikkelig, og våknå på natta av intens maling og en katt som en boa rundt nakken min.

Skyssa h*n ut, og h*n overlevde & fikk servelat til frokost.

PS: Hva pokker skal man gjøre når ingen vedkjenner seg den, plakater i nabolaget og annonser i lokalavisa er nytteløse - må nok starte en ny tråd etter hvert...

LOL. Det høres nærmest ut som det er katten som har adoptert din familie, kjøpt kattemat og greier. Katter er manipulerende:-)

Du sniker deg ut og setter maten foran naboens dør, i løpet av nattens mulm og mørke, slik at katten går der i stedet.

*løsingsorientert*

Med vennlig hilsen

*LOTFL* (lærte uttrykket av SMIR)

Ber ikke om råd, men denne lure katten venter på oss når vi kommer fra jobb / skole, som en annen hund. Ungene i nabolaget diller med den, men den skal hit til tross for elendig foring :-/

Har den ute om natta når den ikke har lurt seg inn, og neste dag står den på døra.

Den ligger i "røykestolen" min på terassen og piper. Kjøpte kattemat i dag, *nederlag*, av omtanke til katten som begynner å bli slunken.

Er ingen katteelsker, men hva gjør man når de ikke vil gå til naboen? (Det hadde vært en suveren løsning) :-)

Annonse

*LOTFL* (lærte uttrykket av SMIR)

Ber ikke om råd, men denne lure katten venter på oss når vi kommer fra jobb / skole, som en annen hund. Ungene i nabolaget diller med den, men den skal hit til tross for elendig foring :-/

Har den ute om natta når den ikke har lurt seg inn, og neste dag står den på døra.

Den ligger i "røykestolen" min på terassen og piper. Kjøpte kattemat i dag, *nederlag*, av omtanke til katten som begynner å bli slunken.

Er ingen katteelsker, men hva gjør man når de ikke vil gå til naboen? (Det hadde vært en suveren løsning) :-)

(Det er *ROFL* (rolling on floor laughing) eller *LOL* (laughing out loud)) (dog vet jeg ikke om man har lignende på norsk.)

Du kan ringe Dyrebeskyttelsen og si at [nabo du ikke liker] kjøper katter og slipper dem løs når de reiser på ferie.

;-)

Med vennlig hilsen

LOL. Det høres nærmest ut som det er katten som har adoptert din familie, kjøpt kattemat og greier. Katter er manipulerende:-)

Du traff spikeren på hodet, gjett on "Nysgjerrigper" (som antakelig er en "Nysgjerrigpernille"har manipulert oss ;-)

Og i min enfoldighet tenkte jeg at det var da søren så dyrt kattemat var - trodde jeg kom heim med tørrfor, men det var 8 pakker "gourmetfor" i esken....

Du traff spikeren på hodet, gjett on "Nysgjerrigper" (som antakelig er en "Nysgjerrigpernille"har manipulert oss ;-)

Og i min enfoldighet tenkte jeg at det var da søren så dyrt kattemat var - trodde jeg kom heim med tørrfor, men det var 8 pakker "gourmetfor" i esken....

Den katten kommer til å bli fastboende med den gode servicen. Det samme skjedde med en venninne, og det er vel 10-11 år siden og den hadde aldri planer om å flytte.

(Det er *ROFL* (rolling on floor laughing) eller *LOL* (laughing out loud)) (dog vet jeg ikke om man har lignende på norsk.)

Du kan ringe Dyrebeskyttelsen og si at [nabo du ikke liker] kjøper katter og slipper dem løs når de reiser på ferie.

;-)

Med vennlig hilsen

Hmpf, hadde en "the" for mye i ROTFL, jeg som trodde jeg begynte å bli så kul & chill :-)

Ungene hadde ledd seg flate om de så forsøka mine (don't tell them) :-)

Den katten kommer til å bli fastboende med den gode servicen. Det samme skjedde med en venninne, og det er vel 10-11 år siden og den hadde aldri planer om å flytte.

Jeg hadde besøk av en katt forigårs som prøvde å flytte inn. Den hoppet bare inn gjennom vinduet og følte seg hjemme med en gang. Jeg er glad i katter altså, men den bor faktisk ikke her, så den ble skysset ut igjen ganske fort. :-)

Men den var så søt og hadde så nydelig pels, at jeg kunne lett latt meg manipulere.

Jeg hadde besøk av en katt forigårs som prøvde å flytte inn. Den hoppet bare inn gjennom vinduet og følte seg hjemme med en gang. Jeg er glad i katter altså, men den bor faktisk ikke her, så den ble skysset ut igjen ganske fort. :-)

Men den var så søt og hadde så nydelig pels, at jeg kunne lett latt meg manipulere.

Har mange katter rund her vi bor, men ingen selv. Ingen har heller prøvd å adoptere oss heldigvis. Er mere hundemenneske.

Huff, har aldri vært i en slik situasjon før, til tross for innpåslitne katter i alle varianter.

Denne skreik heile natta og holdt oss våkne, blei "boende" tross minimumsforing med vann & en del kos fra alle barna i nabolaget.

Føler meg som en katterøver, men aner ikke hva meir jeg kan gjøre nå.

Annonse

Huff, har aldri vært i en slik situasjon før, til tross for innpåslitne katter i alle varianter.

Denne skreik heile natta og holdt oss våkne, blei "boende" tross minimumsforing med vann & en del kos fra alle barna i nabolaget.

Føler meg som en katterøver, men aner ikke hva meir jeg kan gjøre nå.

Med mindre du kan tenke deg å passe på den (og ta den til veterinær osv), rydde opp halvdøde fugler og mus (presanger til deg), de neste 10 årene, så lever den til dyrebeskyttelsen.

Ev. så vil eieren ha den tilbake om noen måneder, når ungene er glad i den.

*realistisk*

Med vennlig hilsen

PS: Katten blir traumatisert hvis du ikke gjør som om du er takknemlig for de halvdøde fuglene.

Med mindre du kan tenke deg å passe på den (og ta den til veterinær osv), rydde opp halvdøde fugler og mus (presanger til deg), de neste 10 årene, så lever den til dyrebeskyttelsen.

Ev. så vil eieren ha den tilbake om noen måneder, når ungene er glad i den.

*realistisk*

Med vennlig hilsen

PS: Katten blir traumatisert hvis du ikke gjør som om du er takknemlig for de halvdøde fuglene.

''PS: Katten blir traumatisert hvis du ikke gjør som om du er takknemlig for de halvdøde fuglene.''

LOL!

Tør ikke tenke på hvor mange katter jeg har traumatisert i mitt liv!

''PS: Katten blir traumatisert hvis du ikke gjør som om du er takknemlig for de halvdøde fuglene.''

LOL!

Tør ikke tenke på hvor mange katter jeg har traumatisert i mitt liv!

*ringer til Dyrebeskyttelsen og forteller om katter med dype psykologiske arr*

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...